در حال بارگذاری ...

جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاههای شهر تهران بر آن شدند تا در شب هفتم محرم که متعلق به حضرت علی اصغر علیه السلام و بزرگداشت نوزاد شهید کربلاست، مظلومیت شهدای کودک فلسطینی را نیز فریاد بزنند.

جمعی از تشکل های مردمی و دانشجویی در اقدامی خودجوش، روز هفتم محرم  که منتسب به حضرت علی اصغر (ع)  است را «روز جهانی برائت از کودک کشان تاریخ» نامگذاری کرده و با تشکیل کمپین و تولید کلیپ و پوسترهای گرافیکی با همراهی برخی هیئات عزاداری کشور، از عموم عزاداران و عاشقان حسینی برای پیوستن به این کمپین دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، فاطمه خطیب عضو اتحادیه بین المللی امت واحده در گفت و گویی پیرامون این کمپین اظهار داشت: به اعتقاد ما حضرت علی اصغر(ع) به عنوان کوچک ترین شهید کربلا، اوج مظلومیت و نمادی انسانی است که بیشترین پتانسیل جهانی شدن و همدلی تمامی گروه ها و جریانات و شخصیت ها را دارد و با توجه به درگیری های جاری در منطقه به خصوص در سرزمین های اشغالی فلسطین لازم است هیئات عزاداری میان واقعه ی عاشورا با جنایات شمرها و کودک کشان امروز نیز پیوند برقرار کرده و از آنها اعلام برائت کنند.

 

خطیب با اشاره به مشارکت گروه های دیگری در این حرکت گفت: به طور خاص گروه دعوت اسلامی دانشگاه امام صادق (ع) و تعدادی از هیئات دانشجویی و مردمی تهران و برخی شهرستان ها در این حرکت مشارکت و همکاری کردند و بناست در وضعیت جاری منطقه و سکوت خفت بار مجامع بین المللی و بسیاری از رسانه های جریان اصلی، صدای ضجه ی کودکان فلسطینی که زیر آتش گلوله های اسرائیلی جان باختند و یا زنده زنده در خانه خود سوختند، به گوش همگان برسد و بر همه ی ما فرض است که در کنار عزاداری بر سیدالشهدا و به خصوص شهید شیرخوار کربلا، یاد کودکان و شیرخوارگان شهید زمان خودمان که مظلومانه به خاک و خون کشیده می شوند را نیز گرامی بداریم و در حد توان به یاری آنها برخیزیم.

 

وی در پایان با اشاره به شروع انتفاضه سوم مردم فلسطین افزود: بر این اساس روز هفتم محرم، روز جهانی برائت از کودکان کشان صهیونیستی و روز جهانی مرگ بر اسرائیل نامگذاری شده و از عموم مسلمانان جهان و نیز ملت ایران و به خصوص عزاداران حسینی درخواست شده است تا در این روز مظلومیت ملت فلسطین و خصوصا کودکان فلسطینی را به گوش جهانیان برسند

 

در این راستا گردانندگان کمپین "روز جهانی برائت از کودکان کشان صهیونیستی" از عموم هیئات، مداحان و سخنرانان مراسمات عزاداری درخواست کرده اند تا در کنار ذکر مصیبت اهل بیت امام حسین علیه السلام، به مظلومیت فلسطینیان و کودک کشی و جنایات رژیم صهیونیستی نیز بپردازند.

هیئت های عزاداری و سایر علاقمندانی که مایل به پیوستن به این کمپین هستند میتوانند با انتشار پوسترهای طراحی شده و نیز پخش نماهنگ های ساخته شده در هیئات و ایستگاه های صلواتی، مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم شمر صفت و کودک کش صهیونیستی را به نمایش بگذارند.

 

 

برای دریافت فایل با کیفیت نماهنگ بالا اینجا کلیک کنید.

 

برای دریافت پوستر اصلی کمپین با کیفیت مناسب برای چاپ بنر اینجا کلیک نمایید.




مطالب مرتبط

♦ سرباز روح الله رضوی

در برابر دیپلماسی دیجیتال صهیونیستی چه باید کرد؟
♦ سرباز روح الله رضوی

در برابر دیپلماسی دیجیتال صهیونیستی چه باید کرد؟

همواره این سوال در میان فعالین شبکه‌های اجتماعی مطرح است که بالاخره باید چطور و چگونه در برابر این نفوذ صهیونیستی ایستاد؟ برخی قائلند که باید به این اقدامات بی‌توجهی کرد؛ برخی دیگر تاکید به واکنش و نظردهی زیر مطالب منتشره دارند و دسته‌ای هم باور دارند باید حساب‌های مشابه ...

|

نظرات کاربران