در حال بارگذاری ...

عروسک های ایرانی مهمان لبخند کودکان سوری و فلسطینی شدند+تصاویر

عروسک های ایرانی که در کمپین «عروسک های خاموش» و جهت اعلام همبستگی با کودکان جنگ زده طراحی و ساخته شده بود به دست کودکان جنگ در دمشق رسید.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، مراسم اهدای عروسک های پارچه ای کمپین «عروسک های خاموش» روز گذشته و با حضور بیش از 150 نفر از کودکان جنگ زده سوری و فلسطینی در دمشق برگزار شد.
 
در این مراسم که با عنوان «قاصدک های لبخند» و با مشارکت گروه مردمی «سنگ، کاغذ، قیچی»، «اتحادیه بین المللی امت واحده» و «جمعیت امدادرسانی به ملت فلسطین» برگزار شد، کودکان سوری و فلسطینی نقاشی هایی را جهت تشکر از خیرین ایرانی نقاشی کرده و به نمایندگان ایرانی حاضر در مراسم اهدا کردند.
 
حضور در شهربازی سندباد دمشق و توزیع کیف مدرسه و سایر هدایا که از محل کمک های مردمی به اتحادیه بین المللی امت واحده خریداری شده بود و همچنین اجرای موسیقی دوزبانه «بی پناه» با خوانندگی «طه چوگان باز» از دیگر بخش های این برنامه بود. 
 
طه پس از اجرای اثر «بی پناه» در گفت و گویی اعلام کرد: هنر باید به رسالت خودش عمل کند و اعلام همبستگی با کودکان جنگ زده و کاستن از آلام ایشان کمترین کاری بود که از دست من بر می آمد و امیدوارم توانسته باشیم با رقم زدن یک روز خوش، اندکی از رنج های این کودکان که چندین سال است در شرایط بسیار سختی به سر می برند کاسته باشیم.
این هنرمند کشورمان که با موزیک ویدئوهای «هفت سین» و «بی صبری» در عرصه موسیقی درخشیده است ابراز امیدواری کرد نهادهای خیریه بین المللی حضور فعال تر و جدی تری در بحران انسانی سوریه داشته باشند و جهت بهبود شرایط زندگی برای آوارگان سوری و فلسطینی تلاش کنند.
 
حمید دیانت، نماینده اتحادیه بین المللی امت واحده نیز ضمن تشکر از همه ایرانیانی که با نیتی خالصانه در کمپین مردمی «عروسک های خاموش» شرکت کرده و عروسک های دست ساز خود را به دست گروه سنگ، کاغذ، قیچی رساندند ابراز داشت: حضور مردمی ایران در بحران های بین المللی واقعا کمرنگ است و باید سمن ها و گروه ها و شخصیت های برجسته کشورمان در این زمینه ایفای نقش بیشتری داشته باشند.
 
این عضو اتحادیه بین المللی امت واحده با اشاره به کاروان بین المللی «زائران صلح سوریه» که فروردین ماه سال 93 با مشارکت و حضور ده ها نفر از نخبگان ایرانی و بین المللی به سرانجام رسید گفت: ظرفیت های بی شماری در داخل کشور وجود دارد که در صورت مدیریت صحیح، امکان اتصال به ظرفیت های برون مرزی و ایفای نقش موثر و فعال در فضای بین المللی برای ما فراهم است.
 
گفتنی است کمپین «عروسک های خاموش» اواسط تابستان گذشته و با به اوج رسیدن جنایات و خشونت های رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و کشتار وحشیانه اهالی نوار غزه و خصوصا کودکان این منطقه، تشکیل و با استقبال و مشارکت گسترده مردمی از شهرهای مختلف کشورمان روبرو شد.




مطالب مرتبط

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

نظرات کاربران