در حال بارگذاری ...

حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان بزرگترین حوزه علمیه اهل سنت در ایران است که طلاب فراوانی از سراسر کشور در آن حضور دارند.

اعضای کاروان «سرزمین برادری» دیشب برای بازدید به مسجد مکی و حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان رفتند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، اعضای کاروان «سرزمین برادری» که در حرکتی نمادین جهت تقویت روحیه وفاق و همدلی میان پیروان مذاهب و اقوام به سیستان و بلوچستان سفر کرد ه اند، شب گذشته به بازدید از مسجد مکی و حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان رفتند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر الویری، استاد حوزه و دانشگاه در بازدید از کتابخانه حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان بر آمادگی جهت افزایش ارتباطات علمی با این حوزه تاکید کرد. حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان بزرگترین حوزه علمیه اهل سنت در ایران است که طلاب فراوانی از سراسر کشور در آن حضور دارند.

در ادامه اعضای کاروان سرزمین برادری نماز عشا را به همراه برادران اهل سنت در مسجد مکی اقامه کردند و پس از آن به گفتگو با طلاب و مسئولان این مسجد و حوزه علمیه پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

چرا فکر تقریبی به جریان سیاسی ربط ندارد؟
نمونه هایی از رفتارهای غیرتقریبی طرفداران دوجناح سیاسی

چرا فکر تقریبی به جریان سیاسی ربط ندارد؟
نمونه هایی از رفتارهای غیرتقریبی طرفداران دوجناح سیاسی

برخی از مدعیان جریانی که خود را پایبندتر به نظام می داند و مدعی – به زعم بنده در حد شعار!- تبعیت محض از رهبری هستند هم دست کمی از برخی رقبای ظاهرا سیاسی خود ندارد! بعبارتی در این مساله نوعی وحدت فکری وجود دارد و اتفاقا این نکته نشان می دهد که تقسیم جامعه صرفا بر اساس جریان سیاسی، ...

|

شیعه ی انگلیسی کیست؟

شیعه ی انگلیسی کیست؟

یک عدّه‌ای خیال میکنند اثبات تشیّع به این است که انسان به بزرگان مورد اعتقاد اهل سنّت و دیگران بنا کند مدام بدوبیراه گفتن؛ نه، این خلاف سیره‌ی ائمّه است. اینکه شما می‌بینید رادیوها یا تلویزیون‌هایی در دنیای اسلام به وجود می‌آید که کار آنها این است که به‌عنوان شیعه و به نام ...

|

ده نکته درباره وحدت و افراطیون

ده نکته درباره وحدت و افراطیون

برخی تلاش می کنند تا با سیاسی کردن مساله وحدت، آنرا به ضرورتی مقطعی تقلیل داده و صرفا در مقابل دشمن مشترک معنا کنند، حال آنکه وحدت مد نظر دین برای ایجاد تمدن اسلامی و حاکمیت ارزشهای اسلامی در جهان است.

|

نظرات کاربران