در حال بارگذاری ...

همانطورکه مراحل خردشدن چوب ها در این شرکت را دیدید ماهم منیت ها و خودخواهی ها را ​خرد کردیم و شیعه وسنی کنار هم باصلح و آرامش و برادری برای سازندگی و پیشرفت کشور تلاش می کنیم.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، اعضای شاخه گلستان کاروان سرزمین برادری در ادامه برنامه های خود در استان گلستان به بازدید از کارخانه نئوپان گنبد به عنوان نماد وحدت و برادری شیعه و سنی در حوزه اقتصاد و تولید ملی پرداختند.

در ابتدای این بازدید کارگران خوش ذوق این کارخانه به بهانه حضور مصطفی رحماندوست شاعر شعر «صد دانه یاقوت دسته به دسته» با خواندن دسته جمعی و غافلگیرانه شعر «صددانه تخته، دسته به دسته،بانظم وترتیب، یکجانشسته» به استقبال اعضای کاروان رفتند.

در ادامه این بازدید آقای عبدالجلیل گوگلانی روابط عمومی شرکت چوب شمال نیز گفت: همانطورکه مراحل خردشدن چوب ها در این شرکت را دیدید ماهم منیت ها و خودخواهی ها را ​خرد کردیم و شیعه وسنی کنار هم باصلح و آرامش و برادری برای سازندگی و پیشرفت کشور تلاش می کنیم.  


 

کارخانه نسیم شمال گنبد زمینه اشتغال 250 نفر از اهالی شیعه و سنی گنبد را فراهم کرده است. اعضای کاروان به همراه کارگران این کارخانه در پایان عکس یادگاری گرفتند.




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

چرا فکر تقریبی به جریان سیاسی ربط ندارد؟
نمونه هایی از رفتارهای غیرتقریبی طرفداران دوجناح سیاسی

چرا فکر تقریبی به جریان سیاسی ربط ندارد؟
نمونه هایی از رفتارهای غیرتقریبی طرفداران دوجناح سیاسی

برخی از مدعیان جریانی که خود را پایبندتر به نظام می داند و مدعی – به زعم بنده در حد شعار!- تبعیت محض از رهبری هستند هم دست کمی از برخی رقبای ظاهرا سیاسی خود ندارد! بعبارتی در این مساله نوعی وحدت فکری وجود دارد و اتفاقا این نکته نشان می دهد که تقسیم جامعه صرفا بر اساس جریان سیاسی، ...

|

کاروان ایران، سرزمین برادری (۲) با هدف تقویت ارتباطات میان نخبگان شیعه و سنی در ایران وارد استان گلستان شد.

کاروان "ایران، سرزمین برادری (۲)" با هدف تقویت ارتباطات میان نخبگان شیعه و سنی در ایران وارد استان گلستان شد.

صالح کاهانی مسئول کاروان ایران سرزمین برادری استان گلستان و عضو مجمع وفاق اسلامی صبح امروز در جمع نخبگان و فرهیختگان طلاب شیعه و سنی شرق گلستان در دانشگاه گنبدکاووس اظهار داشت: برای نخستین بار کاروان ایران سرزمین برادری در سال 93 به استان گلستان و برخی استان‌های کشور سفر کرد.

|

شیعه ی انگلیسی کیست؟

شیعه ی انگلیسی کیست؟

یک عدّه‌ای خیال میکنند اثبات تشیّع به این است که انسان به بزرگان مورد اعتقاد اهل سنّت و دیگران بنا کند مدام بدوبیراه گفتن؛ نه، این خلاف سیره‌ی ائمّه است. اینکه شما می‌بینید رادیوها یا تلویزیون‌هایی در دنیای اسلام به وجود می‌آید که کار آنها این است که به‌عنوان شیعه و به نام ...

|

ده نکته درباره وحدت و افراطیون

ده نکته درباره وحدت و افراطیون

برخی تلاش می کنند تا با سیاسی کردن مساله وحدت، آنرا به ضرورتی مقطعی تقلیل داده و صرفا در مقابل دشمن مشترک معنا کنند، حال آنکه وحدت مد نظر دین برای ایجاد تمدن اسلامی و حاکمیت ارزشهای اسلامی در جهان است.

|

نظرات کاربران