در حال بارگذاری ...

رضا امیر خانی نویسنده شناخته شده کشورمان با یک طرح ابتکاری به کاروان سرزمین برادری پیوست.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، رضا امیرخانی با نگارش جمله «گذر از پنج دری دل گیر به هشتی دل باز ... بدا به حال خانه ای که پنج دری اش به کوچه راه داشته باشد اما به هشتی راه نداشته باشد» به شاخه سیستان و بلوچستان کاروان سرزمین برادری پیوست.

امیرخانی در این طرح ابتکاری و انتقادی، تهران را به پنج دری خانه­ی ایران و منطقه سیستان و بلوچستان را به هشتی ایران زمین تشبیه کرده است.

کاروان های سرزمین برادری به همت اتحادیه بین المللی امت واحده و با حضور شخصیت های فرهنگی و هنری و اساتید حوزه و دانشگاه از چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه به مدت ۳ روز میهمان اهل سنت ایران در استان های کردستان و سیستان و بلوچستان و گلستان خواهند بود.

 




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

کاروان ایران، سرزمین برادری (۲) با هدف تقویت ارتباطات میان نخبگان شیعه و سنی در ایران وارد استان گلستان شد.

کاروان "ایران، سرزمین برادری (۲)" با هدف تقویت ارتباطات میان نخبگان شیعه و سنی در ایران وارد استان گلستان شد.

صالح کاهانی مسئول کاروان ایران سرزمین برادری استان گلستان و عضو مجمع وفاق اسلامی صبح امروز در جمع نخبگان و فرهیختگان طلاب شیعه و سنی شرق گلستان در دانشگاه گنبدکاووس اظهار داشت: برای نخستین بار کاروان ایران سرزمین برادری در سال 93 به استان گلستان و برخی استان‌های کشور سفر کرد.

|

نظرات کاربران