در حال بارگذاری ...

نخستین اثر موسیقایی مشترک هنرمندان ایرانی و غزه ای که به مناسبت پیروزی در جنگ 51روزه غزه و با عنوان «غزة؛ صخرة الإنتصار» ساخته شده است، منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی «اتحادیه بین المللی امت واحده»، نماهنگ دوزبانه «غزه؛ صخره الانتصار» که با صدای «پویا بابایی» و «عبدالمجید عریقات» اجرا شده است، به همت «اتحادیه بین المللی امت واحده» و به تهیه کنندگی «سازمان هنری و رسانه ای اوج» تولید شده است. این نماهنگ که نسخه اولیه آن در همایش گلریزانِ «شکوفه های زیتون» رونمایی شده بود، هم اکنون پس از اعمال اصلاحات نهایی، منتشر شده است.

شعر فارسی این نماهنگ، اثر «محمدمهدی سیار» و شعر عربی آن، اثر «نهاد نشوان» است. آهنگسازی این کار را «کریم عکاشه»، تنظیم بخش عربی را «بسام عکاشة» و تنظیم بخش فارسی را «کامران میرزایی» برعهده داشته اند. کارگردانی این اثر نیز توسط «محمد ابوشعر» انجام شده است.

 

 




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

برنامه تلویزیونی هم قصه

برنامه تلویزیونی هم قصه

هشت سال از شروع فعالیت‌های «اتحادیه بین‌المللی امت واحده» گذشته است. طی این سال‌ها تمام تلاشمان را کرده‌ایم که تا گوشه‌ای از باری که باید برای انقلاب اسلامی در ...

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

نظرات کاربران