در حال بارگذاری ...

«نادر طالب زاده» و«احمد نجفی» از اهالی رسانه و سینما نیز از پویش شکوفه های زیتون حمایت کردند.

به گزارش روابط عمومی «اتحادیۀ بین المللی امت واحده»، پویش شکوفه های زیتون با هدف حمایت مادی و معنوی هنرمندان، ورزشکاران، فرهنگیان، دانشگاهیان و سایر اقشار مردم از ایتام شهدای جنگ 51روزۀ غزه از دیروز آغاز شده است.

تاکنون چهره های مختلف هنری، فرهنگی و ورزشی از جمله «بهروز افخمی»، «ابوالقاسم طالبی»، «محمدرضا طالقانی»، «هادی مقدم دوست»، «هادی ساعی»، «آرش میراسماعیلی»، «علیرضا قزوه»، «محسن مؤمنی شریف»، «حبیب احمدزاده»، «ناصر فیض» و«محمدحسین جعفریان» به این پویش پیوسته و حمایت خود را از ایتام شهدای غزه اعلام کرده اند.

گلریزان حمایت از ایتام غزه نیز با حضور هنرمندان، ورزشکاران، دانشگاهیان و اصحاب رسانه، دوشنبه چهاردهم مهر در مجموعۀ فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار می شود. این گلریزان به منظور کمک به ایتام شهدای غزه که والدین خود را در جنگ 51روزه ازدست داده اند، برگزار می شود. مبالغ دریافتی این گلریزان به همراه کمک های مردمی که در طول جنگ ازطریق درگاه اینترنتی امت واحده جمع آوری شده است، به صورت مرحله ای (ماهانه) به غزه انتقال می یابد.

 

درگاه پرداخت اینترنتی اتحادیۀ امت واحده به نشانی اینترنتی «http://unified-ummah.org/payment-qods.php» به جمع آوری کمک های مردمی برای توزیع میان ایتام شهدای فلسطینی اختصاص یافته است. شماره حساب قرض الحسنۀ ۲۰۲۶۵۵۲۷۰ بانک تجارت شعبۀ شریعتی ـ بهارشیراز، به نام «مجمع جوانان امت واحده» و شماره شبای این حساب (IR450180000000000202655270) برای واریز کمک های مردمی به منظور سرپرستی ایتام شهدای غزه اعلام شده است.




مطالب مرتبط

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

نظرات کاربران