در حال بارگذاری ...

مولوی بعقوب حسین بر از علمای مطرح اهل سنت کشور و امام جمعه خاش به کاروان جهانی زائران صلح پیوست.

سید سلیم غفوری، دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده اعلام کرد: مولوی «یعقوب حسین بر» امام جمعه و عضو شوراهای حل اختلاف خاش نیز به نمایندگی از اهل سنت ایران در کنار سایر اعضاء هیات ایرانی حرکت زائران صلح برای سوریه راهی دمشق می شود.

امروز ساعت 15 کنفرانس خبری این حرکت با حضور شخصیت های برجسته ای نظیر «مایرید مگوایر»، برنده جایزه صلح نوبل، «مادر مریم اگنس»، نماینده جریان مصالحه در کشور سوریه و «پدر دیو اسمیت» از استرالیا در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی پور برگزار می شود.




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

در کاروان «سرزمین برادری» چه گذشت؟

در کاروان «سرزمین برادری» چه گذشت؟

کاروان «سرزمین برادری» به سه استان سنی نشین کشور سفر کرد, گلستان، کردستان و سیستان و بلوچستان. «سرزمین برادری» رفت برای تغییر ذهنیت های نادرست، شناخت بی واسطه اهل سنت و تعامل صادقانه با مردمان آن دیار. کاروانی متشکل از اساتید حوزه و دانشگاه، نخبگان فرهنگی، هنرمندان، ...

|

نظرات کاربران