در حال بارگذاری ...

در بخضی از این بیانیه آمده است: اعضای این کاوران از تمامی کشورها و نیز جریانات مردمی می خواهند تا نسبت به امداد رسانی به مردم جنگ زده سوریه در هر قالب ممکن و در سریعترین زمان ممکن اقدام کنند.

کاروان بین المللی زائران صلح سوریه حرکتی است مردمی و صلح طلبانه که با هدف انتقال کمک های انسانی به سوریه و تلاش در جهت تحقق هرچه سریعتر صلح و آرامش در این کشور با حضور شخصیت ها و فعالین صلح طلب از اقصی نقاط دنیا براه افتاده است. این کاروان پس از حضور خود در ایران، به همراه محموله ای از کمک های بشر دوستانه که عمدتاً شامل مواد دارویی و پزشکی می شود عازم دمشق شده تا ضمن دیدار با نمایندگان گروه های مختلف مردمی، اقدام به توزیع کمک های خود در میان جنگ زدگان و نیازمندان سوری کند. اعضای این کاروان که مشتمل بر فعالینی از کشورهای: انگلیس، کانادا، آلمان، لبنان، استرالیا، پاکستان، هندوستان و ایران است، بدینوسیله اعلام می دارند که:

• این کاروان به هیچ کدام از طرفین درگیری های سوریه وابسته نبوده و تاکید خویش را بر حمایت از صلح و مخالفت با خشونت ابراز می کنند و تنها راه دستیابی به صلح در سوریه را از خلال گفتگو می دانند.

• هرگونه مداخله خارجی در سوریه محکوم بوده و این مردم سوریه هستند که بدون هیچ پیش شرطی حق تصمیم گیری برای آینده خویش را دارند.

• جنایاتی که به نام دین در سوریه بدست افراطیونی تکفیری در قبال اقلیت های مذهبی صورت می گیرد به شدت محکوم بوده و ضروری است تمامی دولت های منطقه هرچه سریعتر نسبت به توقف ارسال سلاح و پول به این جریانات و گروه ها اقدام کنند.

در پایان اعضای این کاوران از تمامی کشورها و نیز جریانات مردمی می خواهند تا نسبت به امداد رسانی به مردم جنگ زده سوریه در هر قالب ممکن و در سریعترین زمان ممکن اقدام کنند.

16 فروردین 1393 / تهران؛ جمهوری اسلامی ایران




مطالب مرتبط

پیام تسلیت اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت جناب آقای دکتر حسین شیخ الاسلام

پیام تسلیت اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت جناب آقای دکتر حسین شیخ الاسلام

ایشان از معدود کسانی بود که حتی قبل از برگزاری اولین کاروان آسیایی شکست حصر غزه و در زمانی که هنوز اقدامی ویژه در کارنامه مان نداشتیم به جوانان اعتماد کرد و کمک های معنوی خودش در حمایت از این اقدام را دریغ نکرد.

|

بیانیه اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی

بیانیه اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی

در میان اخبار تلخ فوت هموطنان عزیزمان، آنچه مایه تاسف بیشتر گردید، خبر ارتحال عالم ربانی، آیت الله سید هادی خسروشاهی بود که ما را در غم بیشتری فرو برد چرا که فعالان عرصه بین الملل، یکی از چهره های ماندگار خود را از دست داده اند.

|

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

نظرات کاربران