در حال بارگذاری ...

اتحادیه بین المللی امت واحده در پی اقدام انساندوستانه و برخواسته از روحیه حمایت از مستضعفین ریاست فدراسیون والیبال، طی نامه ای مراتب تقدیر و تشکر خود از این اقدام دکتر داورزنی را اعلام داشت.

 محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال با ارسال نامه ای به دکتر «صالح بن ناصر»، رئیس AVC نسبت به برگزاری اجلاس هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا در میانمار اعتراض کرد.

 

بر اساس اعلام AVC ، جلسه هیات رئیسه این کنفدراسیون فروردین ماه سال 93 در میانمار برگزار خواهد شد که دکتر محمدرضا داورزنی به عنوان یکی از اعضای اصلی این هیئت می بایست در این اجلاس شرکت نماید.

بر این اساس رئیس فدراسیون والیبال با ارسال نامه ای خطاب به دکتر بن ناصر رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام کرد با توجه به جنایاتی در حق مسلمانان میانمار انجام شده، توصیه می شود محل برگزاری جلسه هیئت رئیسه تغییر یابد و در غیر اینصورت جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس شرکت نخواهد کرد. ضمنا فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای برگزاری این اجلاس رسما اعلام می کند.
 
لذا اتحادیه بین اللملی امت واحده در پی اقدام انساندوستانه و برخواسته از روحیه حمایت از مستضعفین ریاست فدراسیون والیبال، طی نامه ای مراتب تقدیر و تشکر خود از این اقدام دکتر داورزنی را اعلام داشت.

متن نامه به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر محمدرضا داورزنی؛ ریاست محترم فدراسیون والیبال

سلام علیکم

اقدام خداپسندانه، انسان دوستانه و قابل تقدیر جنابعالی در ارسال نامه به دکتر «صالح بن ناصر»، رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا مبنی بر اعتراض نسبت به برگزاری اجلاس هیات رئیسه این کنفدراسیون در میانمار به علت کشتار مسلمانان مظلوم و مستضعف این کشور به دست بوداییان افراطی با چراغ سبز دولت میانمار، بیانگر وجدان بیدار و مکتبی شما و مجموعه مدیریتی فدراسیون والیبال است که در کنار افتخارات ورزشی سال های اخیر رشته والیبال برگ زرین دیگری در تاریخ این فدراسیون است و مسلما در حافظه ملت ایران باقی خواهد ماند.

 بدون شک تلاش در مسیر پیوند زدن ورزش با ظلم ستیزی و مستضعف نوازی، فرهنگی است برخاسته از روح و مرام پهلوانی ایرانیان که می تواند در سایر رشته ها نیز نمود یابد و پیام انسانی و ظلم ستیزانه از ورزش ایران به دنیا مخابره کند چرا که ایرانیان همواره ثابت کرده اند:

بنی آدم اعضای یک پیکرند                                            که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار                                                  دگر عضوها را نماند قرار

تو کز محنت دیگران بی غمی                                             نشاید که نامت نهند آدمی

 

به امید قیام منجی بشریت و رهایی مظلومان و مستضعفان
 

اتحادیه بین المللی امت واحده 




مطالب مرتبط

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

میانمار واقدامات عملی تأثیرگذار

میانمار واقدامات عملی تأثیرگذار

با اقدامات یکی دو روزه نمی شود بار خاصی برداشت و دردی را دوا کرد! دیری نیست که جریانات مسلح در میان مسلمانان شکل بگیرد چرا که هیچ راهی برای تنفس آنان باقی نگذاشته اند!

|

نظرات کاربران