در حال بارگذاری ...

سومین سفره افطاری ایرانی در غزه به همت اتحادیه امت واحده برپا شد

امسال نیز همچون دو سال گذشته با کمک مردم خیرخواه و نوع دوست ایران و به همت اتحادیه بین المللی امت واحده، جمعی از مردم غزه پس از راهپیمایی روز جهانی قدس، مهمان سفره افطار ملت ایران بودند.

مسال نیز همچون دو سال گذشته با کمک مردم خیرخواه و نوع دوست ایران و به همت اتحادیه بین المللی امت واحده، جمعی از مردم غزه پس از راهپیمایی روز جهانی قدس، مهمان سفره افطار ملت ایران بودند. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920513000639#sthash.GBRBFcRL.dpuf

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، روز جمعه نوار غزه به غیر از برپایی تظاهرات روز جهانی قدس که نماد حمایت انقلاب اسلامی ایران از مقاومت فلسطین است شاهد تجلی دیگری از پیوند ملت ایران و فلسطین بود.

 
 در این برنامه که با عنوان «افطار روز جهانی قدس» از سوی ملت ایران و با همکاری «جمعیت ائتلاف برای خیر» (جمعیة ائتلاف لاجل الخیر) برگزار شده بود قریب به 800 نفر از نوار غزه حضور داشتند. این سنت حسنه که از سوی تشکل های مردم نهاد کشورمان پیگیری شده و هیچ کمک دولتی در آن دخیل نبوده است در راستای تداوم اقدامات بشردوستانه ملت ایران و اعلام همبستگی با مردم مجاهد غزه صورت می گیرد که پس از چندین سال محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی این روزها به علت تحولات اخیر مصر مجددا تحت فشار مضاعف قرار گرفته اند.
 
 دبیر جمعیت ائتلاف برای خیر در این برنامه افطار ضمن تشکر از ملت ایران گفت: مردم غزه هرگز کمک های دولت و ملت ایران را فراموش نمی کنند و روز قدس باید این پیام را برای همه ما به همراه داشته باشد که مساله آزادی قدس و نابودی رژیم اشغالگر قدس اولویت اصلی امت اسلامی است و نباید مسائل فرعی و اختلافات داخلی، ملت های مسلمان را از دشمن اصلی غافل کند.
 
 امسال در شرایطی این برنامه برگزار می شود که تبلیغات فراوانی جهت اختلاف افکنی مذهبی در میان امت اسلامی صورت می گیرد و از سوی دیگر ملت ایران به خاطر ایستادگی بر مواضع اصولی خود تحت شدیدترین تحریم ها از سوی زورگویان بین المللی قرار دارد. 
 
گفتنی است تمامی هزینه های این برنامه در هیئات مذهبی شهر تهران و همچنین نمایشگاه قرآن تامین شده است




مطالب مرتبط

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

برنامه تلویزیونی هم قصه

برنامه تلویزیونی هم قصه

هشت سال از شروع فعالیت‌های «اتحادیه بین‌المللی امت واحده» گذشته است. طی این سال‌ها تمام تلاشمان را کرده‌ایم که تا گوشه‌ای از باری که باید برای انقلاب اسلامی در ...

|

نظرات کاربران