در حال بارگذاری ...

چهارمین دوره آموزشی تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با حضور دانشجویان و طلاب ایرانی و خارجی برگزار میشود.

اتحادیه بین المللی امت واحده امسال نیز همچون سنوات گذشته، دوره ای آموزشی-تخصصی ویژه بررسی مسائل منطقه ای و بین المللی با حضور 250 نفر از طلاب و دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی و همچنین اهل سنت ایران برگزار خواهد کرد.

در این دوره چهار روزه که در تیرماه جاری برگزار خواهد شد اساتید بین المللی از مصر، فلسطین و... نیز در کنار اساتید ایرانی حضور خواهند داشت و موضوعاتی چون جریان شناسی سلفیه، آخرین تحولات سوریه و فلسطین، تاریخچه و مبانی اخوان المسلمین، چالشهای وحدت اسلامی، اقتصاد سیاسی در عرصه بین الملل و... را به بحث و اشتراک نظر خواهند گذاشت.


اتحادیه امت واحده در ادامه این اطلاعیه به اسامی برخی از اساتید ایرانی از جمله حجت الاسلام مبلغی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی، حجت الاسلام فرمانیان رییس گروه فرق و مذاهب دانشگاه ادیان،دکتر سعدالله زارعی کارشناس مسایل بین المللی و حجت الاسلام مسایلی پژوهشگر و نویسنده کتاب ارزشمند "پیشوایان شیعه،پیشگامان وحدت" که در این دوره ارائه بحث خواهند داشت، اشاره کرده است.

سال گذشته نیز بیش از 300 نفر از فعالان داخلی و خارجی حوزه بین الملل در کلاس ها و کارگاه های فشرده 5 روزه آخرین تحولات منطقه را در این دوره سالانه مورد بررسی قراردادند.

شایان ذکر است اولویت حضور در این دوره آموزشی مخصوص تشکل های فعال در حوزه بین الملل بوده و ثبت نام اولیه آن به پایان رسیده است. علاقمندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت اتحادیه بین المللی امت واحده  مراجعه نموده و یا با ایمیل info@unified-ummah.com مکاتبه نمایند

 

 
 



 




مطالب مرتبط

در کاروان «سرزمین برادری» چه گذشت؟

در کاروان «سرزمین برادری» چه گذشت؟

کاروان «سرزمین برادری» به سه استان سنی نشین کشور سفر کرد, گلستان، کردستان و سیستان و بلوچستان. «سرزمین برادری» رفت برای تغییر ذهنیت های نادرست، شناخت بی واسطه اهل سنت و تعامل صادقانه با مردمان آن دیار. کاروانی متشکل از اساتید حوزه و دانشگاه، نخبگان فرهنگی، هنرمندان، ...

|

نظرات کاربران