در حال بارگذاری ...

در پی درگذشت مریم فرحات مادر سه شهید فلسطینی و معروف به خنساء فلسطین، اتحادیه بین المللی امت واحده پیام تسلیتی صادر کرد.

مریم فرحات؛ شیر زن فلسطینی از اهالی غزه که 3 پسر خود به نام های نضال، محمد و رواد را در راه آزادی قدس شریف تقدیم کرد و یک فرزند وی نیز 11 سال است که در اسارت رژیم صهیونیستی بسر می برد تا ام فرحات به «خنساء فلسطین» مشهور شود.

ام فرحات پس از یک دوره درمان در بیمارستانهای مصر و غزه، روز یکشنبه در بیمارستان الشفاء غزه دار فانی را وداع گفت.

در پی درگذشت این مادر فلسطینی اتحادیه بین المللی امت واحده پیام تسلیت زیر را منتشر کرده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایتها النفس المطمئنة ارجعی الى ربک راضیة مرضیة فأدخلی فی عبادی وادخلی جنتی

جناب آقای دکتر خالد قدومی

نماینده محترم حرکت مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ایران

سلام علیکم؛

با خبر شدیم روز گذشته، امّ الشهدا مریم فرحات ـ مادر سه مجاهد شهید فلسطینی ـ پس از مبارزه ای سخت و طولانی با بیماری، جان به جان آفرین تسلیم کرد. بی شک پیروزی های جریان مقاومت در فلسطین، مدیون شیر زنانی چون «ام نضال مریم فرحات» بوده است که حمیت و غیرت اسلامی را همراه با شیره ی جان خود به فرزندان شان اهدا کردند تا نسل های جدید مجاهدان چون اسلاف صالح خود راه روشن آزادی قدس عزیز را از یاد نبرند. برای ملت سربلند ایران مریم فرحات یاد آور شیر زنانی است که در راه آرمان های انقلاب اسلامی ایران، از جان و مال و عزیزترین عزیزانشان گذشتند و اگرچه زیر بار مصیبت کمر خم  کردند لکن خم بر ابرو نیاوردند.

آن زمان که رهبر معظم انقلاب تصاویر خداحافظی «مریم فرحات» و محمد  ـ فرزندش ـ را قبل از عملیات استشهادی دیدند، بحق پیش بینی کردند که چنین ملتی شایسه پیروزی است. امروز نیز بارقه های پیروزی بر دشمن صهیونیستی ثمره مجاهدت های چنین زنانی است که حتی در آخرین لحظات پیش از مرگ خود نیز جوانان فلسطینی را به تبعیت از راه مقاومت دعوت می کنند.

اتحادیه بین المللی امت واحده ضمن عرض تسلیت به شما به نمایندگی از ملت مبارز فلسطین در ضایعه از دست دادن این کوه مقاومت و استقامت، یاد آور می شود رحلت «ام نضال» در شرایطی که برخی بی شرمانه سخن از ارائه تضمین به رژیم صهیونیستی برای ممانعت از شکل گیری انتفاضه سوم سر می دهند، یک بار دیگر یادآور آن است که تنها راه آزادی قدس شریف راه مقاومت مسلحانه و پرهیز از سازش و مذاکره با رژیم سفاک صهیونیستی است؛ راهی که خون پاک شهیدان و خون دل مادران فلسطینی بر پای آن ریخته شده است.

والعاقبه للمتقین

اتحادیه بین المللی امت واحده

 




مطالب مرتبط

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

برنامه تلویزیونی هم قصه

برنامه تلویزیونی هم قصه

هشت سال از شروع فعالیت‌های «اتحادیه بین‌المللی امت واحده» گذشته است. طی این سال‌ها تمام تلاشمان را کرده‌ایم که تا گوشه‌ای از باری که باید برای انقلاب اسلامی در ...

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

نظرات کاربران