در حال بارگذاری ...

در پی پیروزی مقاومت فلسطینی در جنگ هشت روزه، اتحادیه بین المللی امت واحده بیانیه و پیام تبریکی خطاب به مردم شجاع و مقاوم غزه صادر کرد.

اتحادیه بین المللی امت واحده در پی پیروزی مقاومت مردم غزه بر رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی، بیانیه و پیام تبریکی خطاب به مردم مقاوم غزه منتشر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

فضل الله المجاهدین علی القائدین اجرا عظیما

سلام و درود ملت مسلمان ایران بر مقاومت فلسطین که «حماسـ»ـه ای جدید خلق کرد و «جهاد»ی دشمن شکن رقم زد. جنگ هشت روزه غزه، جنگ مجاهدان مقاومت و مردم آهنین عزم غزه به نیابت از تمامی جهان اسلام در برابر دشمن خدا و دشمن انسانیت بود که بحق لرزه بر اندامشان انداخت و مصداق آیه شریفه «ترهبون به عدو الله و عدوکم» گشت.

امروز پس از پیروزی فخر آفرین مجاهدان غزه آنکه پیش از هر همه و بیش از همه لیاقت تشکر و قدردانی دارد مجاهدان و خانواده شهدا و مجروحین و تمامی یک و نیم میلیون انسانی هستند که هرآنچه داشتند در این راه قربانی کردند و به لطف خداوند چنین پیروزی بزرگی را رقم زدند.

ما به نمایندگی از تشکل های مردم نهاد ایرانی، آنچه را که در این جنگ و البته پیش از این جمهوری اسلامی ایران در راستای تجهیز و تقویت سلاح مقاومت در غزه انجام داده است، چیزی جز وظیفه انسانی و اسلامی نمی انگاریم؛ چرا که ما خود را نه «حامی» که «شریک» مقاومت می دانیم. البته این وظیفه ای است که کماکان بر دوش تمامی دیگر کشورهای عرب و مسلمان دنیا سنگینی می کند و هیچ امری توجیه گر کوتاهی در آن نیست.

به امید روزی که شاهد برچیده شدن رژیم منحوس صهیونیستی از صفحه روزگار باشیم.

والسلام علی العباد الله الصالحین




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

برنامه تلویزیونی هم قصه

برنامه تلویزیونی هم قصه

هشت سال از شروع فعالیت‌های «اتحادیه بین‌المللی امت واحده» گذشته است. طی این سال‌ها تمام تلاشمان را کرده‌ایم که تا گوشه‌ای از باری که باید برای انقلاب اسلامی در ...

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

نظرات کاربران