در حال بارگذاری ...

همایش بین المللی « رهبران در بند بحرین » بعدازظهر امروز پانزدهم مهرماه با حضور شخصیت های بحرینی و خانواده های شهدای بحرین در سالن شیخ انصاری دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد.

سعید الشهابی، رییس حرکت احرارالبحرین در این همایش به ایراد سخنرانی پرداخت و در این سخنرانی خود اظهار داشت: انقلاب مردم بحرین به پیروزی نهایی دست خواهد یافت و مردم بحرین شکست نخواهند خورد بلکه این دولت های آمریکا و آل صعود است که در بحرین شکست خواهد خورد.

در ادامه رضا الکاظم، یکی از اعضای کمیسون حقوق بشر بحرین در انگلیس گفت: با تبلیغات و رسانه ای کردن تظاهرات مردم در انگلیس و همزمان با المپیک ندای مردم مظلوم بحرین را به جهانیان رسانیدیم.

گفتنی است پدر شهید محمود ابوالتاکی، احمد ابوالتاکی به عنوان سخنران سوم در این همایش خاطر نشان کرد شهدایی نظیر محمود التاکی برای حفظ جان و مال مردم از چنگال آل خلیفه و آل صعود جان خود را اهداکردند و تا پیروزی نهایی خواهند ایستاد.

از دیگر سخرانان این همایش فاضل العباس دبیر جبهه ملی دموکراتیک بحرین بود که در این مراسم خاطر نشان کرد: معتقدیم که انقلاب بحرین انقلابی است ضد صهیونیستی و نظام های عربی دست نشانده است که چیزی جز عدالت گمشده بحرین از آن مشاهده نمی شود.

 

در خاتمه نیز سران انقلاب بحرین و تنی چند از خانواده شهدای بحرین جهت قرائت فاتحه به گلزار شهدای دانشگاه تهران رفتند.
 

 

رضا الکاظم از اعضای کمیسیون حقوق بشر بحرین در انگلیس عصر امروز در همایش بین المللی رهبران در بند بحرین در دانشگاه تهران اظهار داشت: موضوع بحرین در سال ها و ماه های اخیر جزء مطرح ترین موضوعات جهان بوده که نقض حقوق بشر در بحرین و شکنجه مردم پس از دستگیری از جمله آنها می باشد.

وی افزود: دولت های آمریکا و انگلیس سعی دارند مسئله بحرین و نقض حقوق بشر در بحرین به عنوان مسئله اول رسانه ها تبدیل نشود، ولی کمیسیون حقوق بشر بحرین قصد دارد که تظاهرات مردم این کشور را برای دست یابی به حقوق اولیه خود به گوش جهانیان برسانند.

این عضو کمیسیون حقوق بشر بحرین ادامه داد: از سوال هایی که باید از دولت های آمریکا و انگلیس پرسیده شود این است که، چرا می خواهند حقوق مردم بحرین و تظاهرات آنها نادیده گرفته شود؟

وی خاطر نشان کرد: موضوع مهم در انقلاب مردم بحرین ایجاد آگاهی عمومی در قبال این مسئله و طرح آن در جهان است و برای دستیابی به این مهم باید تمام سازمان های بین المللی تلاش کنند تا صدای مردم بحرین به گوش جهانیان برسد زیرا موارد متعددی از نقض حقوق بشر در بحرین دیده می شود.

وی یادآور شد: برای مهم نشان دادن انقلاب مردم بحرین باید اقدامی اساسی کرد به طور مثال، پسر بچه ای که در حین بازی فوتبال و با در تن داشتن پیراهنی که پرچم آمریکا بر روی آن بود در جریان تظاهرات شهید می شود و این در حالی است که فوتبال بازی کردن برای انگلیسی ها بسیار مهم است، بنابر این سعی کردیم حامیان فوتبال در انگلیس را با این مسئله درگیر کنیم و به همین خاطر هواداران باشگاه منچستریونایتد در یکی از بازی های این تیم یک دقیقه سکوت کردند.

الکاظم تصریح کرد: منچستریونایتد یک نهاد بین المللی است که با بیش از یک میلیون ایمیل برای این باشگاه موجب شد تا این باشگاه یک دقیقه سکوت برای حادثه تلخ شهادت این نوجوان بحرینی انجام دهد، البته برخی برای این کمپین نامه نوشتند که این یک دقیقه سکوت در مسابقه مهمی نبوده و از تاثیر لازم برخوردار نیست، در حالی که ما با پخش کلیپ هایی از این نوجوان بحرینی عواطف هواداران را برانگیختیم.

 

وی در خاتمه گفت: از تمام مردم ایران و نهاد های بین المللی خواستاریم که ما را در جهت رساندن پیام مردم مظلوم بحرین به جهانیان یاری رسانند.
 

 

فاضل العباس دبیر جبهه ملی دموکراتیک بحرین عصر امروز در همایش بین المللی رهبران در بند بحرین در دانشگاه تهران گفت: از شما و جمهوری اسلامی بخاطر حمایت هایتان در قبال مردم بحرین تشکر می کنم .

وی افزود: پس از سال 1973 و تشکیل سند میثاق ملی بحرین حکومت نشان داد که قابل اعتماد نیست و مردم فهمیدند که در کلیه محاسبات خود با حکومت دچار اشتباه شده است و هیچ دموکراسی در بحرین وجود ندارد و پارلمان بحرین نیز جعلی است.

العباس گفت: پس از 14 فوریه و پیروزی ملت بحرین می بینیم آمریکا و انگلیس نمی توانند با موج خروشان ملت بحرین مخالفت کنند.

وی ادامه داد: امروز آمریکایی ها در منطقه به دنبال این هستند که انقلاب های مردم را تحت شعاع قرار دهند و آنها را مدیریت کنند، اما پس از به پیروزی رسیدن اخوان المسلمین در مصر تمام معادلات آنها به هم ریخت و باید قبول کنند که انقلاب مردم بحرین نیز باید بر خلاف سکوتی که آمریکا بر آنان حاکم کرده پیروز شود و از زیر سلطه دولت های صهیونیستی و غربی خارج شود.

دبیر جبهه ملی دموکراتیک بحرین اذعان داشت: معتقدم که انقلاب بحرین ابعاد ضد صهیونیستی و ضد حکومت آل خلیفه دارد و قصد دارد تا ثروت های کشور را در اختیار مردم قرار دهد و از دست مستکبرین خارج سازد.

 

وی در خاتمه گفت: باید تمام رسانه های بین المللی و قدرت های آزادی خواه دنیا مردم بحرین را برای پیروزی نهایی حمایت کنند.
 

 

 احمد ابوالتاکی پدر شهید محمود ابوالتاکی عصر امروز در همایش بین المللی رهبران در بند بحرین که در دانشگاه تهران برگزار شد گفت: از شما مردم ایران به خاطر همکاریتان با انقلاب بحرین متشکرم و به صورت مختصر می گویم که شهدای بحرین چگونه شهید شدند.

وی افزود: محمود ابوالتاکی و ابوالخطیب توسط نیروهای سعودی در بحرین به شهادت رسیدند، زمانی که سعودی ها قصد تعرض به زنان بی دفاع بحرین را داشتند، توسط سلاح های ساچمه ای مورد اصابت قرار گرفتند.

پدر شهید ابوالتاکی خاطرنشان کرد: پس از آن اتفاق عیسی ابوالحسن و علی المؤمن نیز که در میدان لولو تظاهرات کرده بودند، به همین شکل به شهادت رسیدند، این وضعیت بحرین در حالی است که اشغالگران سعودی از همه سلاح ها و گازهای سمی برخوردار هستند و در مقابل مردم بی دفاع بحرین استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: برخورد حکومت بحرین با مردم مانند دشمن است و بسیاری از جوانان این مرز و بوم زیر شکنجه ها و در زندان ها شهید شدند و این در حالی است که هنوز هم این حرکات ادامه دارد و دولت بحرین در حالی به کشتار مردم بحرین دست می زند که شاهد سکوت دولت های منطقه هستیم زیرا همه آن ها از آمریکا می ترسند.

ابوالتاکی یادآور شد: مردم بحرین چیزی جزء زندگی کریمانه و مساوات نمی خواهند و به همه ادیان آسمانی احترام می گذارند و خواستار سقوط این حکومت سفاک هستند، این خاندان حاکم مرتجع، دشمن همه مردم بحرین هستند زیرا از هیچ جنایتی در قبال مردم خود دریغ نمی کنند.

وی در خاتمه گفت: از مردم و رهبر معظم کشور ایران «امام خامنه ای» به خاطر کمک های بی دریغ خود به بحرین کمال تشکر و قدردانی را دارم
 




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دائما اشتباهات موجود در نظام عراق و سوریه و... به پای ایران نوشته می شود به این اعتبار که ایران یک قدرت منطقه ای است و طبعا باید بتواند جلوی آنها را بگیرد! مثلا می گویند مالکی چرا فلان کار را کرد؟ یا چرا این مساله در سوریه اصلاح نشده است یا چرا فلان حادثه در یمن رخ داد و قس علیهذا

|

نظرات کاربران