در حال بارگذاری ...

پدر شهید انقلاب مردم بحرین که در همایش رهبران دربند در قم سخنرانی میکرد با اشاره به دخالت حکام عربستان و قطر در کشتار انقلابیون بحرین، آنها را در قتل مردم یمن شریک دانست.

پدر شهید محمود ابوتاکی عصر امروز در همایش رهبران دربند که با حضور نمایندگان گروه های انقلابی و خانواده اسرا و شهدای بحرینی در مرکز همایش های بین المللی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به همت اتحادیه بین المللی امت واحده برگزار شد، با اشاره به جنایات آل خلیفه و آل سعود در بحرین اظهار داشت: بعد از اسارت و یا شهادت هر بحرینی آزار و اذیت و شکنجه خانواده آنها آغاز می شود و ماموران حکومت با تجاوز به خانه های شهدا و اسرا علاوه بر سرقت وسایل، اعضای خانواده را مورد اذیت قرار می دهند.

احمد ابوتاکی گفت: مردم بحرین از حضور اشغالگران رنج می برند و بیشتر مناطق بحرین در محاصره است و در ساعات مختلف شبانه روز مردم انقلابی بحرین مورد آزار و اذیت و شنکجه می شوند.

حاکمان کشورهای منطقه در ریختن خون شهدا بحرینی دست دارند

وی عنوان کرد: حاکمان کشورهای منطقه همانند قطر و عربستان در ریختن خون شهدا بحرینی دست دارند و در قتل آنها شریک اند.

این مبارز بحرینی اضافه کرد: آنها با تمسخر انقلاب مردم بحرین و اتهام اینکه این اعتراضات طائفه گری است و مسائل دیگری در میان نیست، انقلاب مردم بحرین را سرکوب می کنند.

وی با بیان اینکه در انقلاب مردم بحرین هم شیعیان و هم اهل سنت حضور دارند، افزود: امروز در زندان های بحرین هم شیعه و هم اهل تسنن وجود دارد که تنها خواسته آنها آزادی و عدالت است.

احمد ابوتاکی با بیان اینکه برخورد دولت با مردم همانند برخورد با دشمن است و برای آنها شیعه و سنی فرقی ندارد، افزود: ما از خون شهدای بحرین کوتاه نخواهیم آمد و مسیر آنها را تا اسقاط نظام ادامه خواهیم داد.

وی عنوان کرد: آل خلیفه با فرمانبرداری از امریکا و حاکمان کشورهای منطقه با گازهای سمی به جان مردم انقلابی بحرین می افتند.



ایرانی ها همواره در کنار مردم انقلابی بحرین بوده اند

این انقلابی بحرینی، با بیان اینکه از مردم و جمهوری اسلامی ایران می خواهیم که حمایت های خود را از مردم بحرین ادامه دهند، افزود: مردم بحرین نگرشی انسانی دارند و این را تاریخ به اثبات رسانده اند.

پدر شهید محمود ابوتاکی ابراز داشت: ایرانی ها همواره در کنار مردم انقلابی بحرین بوده اند و ما این پیام را به خانواده های شهدای بحرین خواهیم رساند.

 




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

دوست و دشمن در منطقه شفاف تر شده اند
مقابله اسلام سیاسی و اسلام آمریکایی در منطقه

دوست و دشمن در منطقه شفاف تر شده اند
مقابله اسلام سیاسی و اسلام آمریکایی در منطقه

آمریکایی ها قبل از تحولات بیداری اسلامی، مهمترین خطر منطقه را اسلام سیاسی معرفی می کردند و منظورشان ایران و اخوان المسلمین بود. حالا دولتهای قطر و ترکیه که گرایشات اخوانی دارند ایران را بیش از سعودی به خود نزدیک می بینند.

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دائما اشتباهات موجود در نظام عراق و سوریه و... به پای ایران نوشته می شود به این اعتبار که ایران یک قدرت منطقه ای است و طبعا باید بتواند جلوی آنها را بگیرد! مثلا می گویند مالکی چرا فلان کار را کرد؟ یا چرا این مساله در سوریه اصلاح نشده است یا چرا فلان حادثه در یمن رخ داد و قس علیهذا

|

نظرات کاربران