در حال بارگذاری ...

شب گذشته اولین هیئت ماهیانه فرزندان روح الله در دفتر اتحادیه بین المللی امت واحده در قم با حضور حدود صد نفر از طلاب ایرانی و غیرایرانی برگزار شد.

در این مراسم که با قرائت مناجات حضرت امیر «ع» در مسجد کوفه آغاز شده بود، حجه الاسلام ملک زاده، مبلغ بین المللی و مدرس حوزه علمیه، به ایراد سخنرانی پرداخت. وی درباره اسائه به پیامبر اکرم «ص» ضمن اشاره به محتوای فیلم تولید شده گفت: این اتفاقات اولین بار نیست و ما نباید از حافظه تاریخی مان غفلت کنیم گویی که برای اولین بار با چنین پدیده ای روبرو می شویم و هر بار هم در مقابل این اقدامات، ناآگاه باشیم!

وی ضمن اشاره به اینکه باید آنان اقدامات عملی ما را در مقابل اقدامات توهین آمیز خود حس کنند در بخشی از سخنان خود به مساله تحریم کالاهای آمریکایی و غربی اشاره کرد و گفت:من تعجب میکنم که گاهی می بینم همین بچه های حزب اللهی هم در قبال این مساله کوتاهی میکنند و مساله را جدی نمیگیرند.

سخنان ایشان با اشاره به آثار گسترده حکم امام خمینی در جهان پایان یافت.

پس از ایشان حاج رضا غرلی، رزمنده باسابقه جبهه وجنگ به ایراد سخنان و خاطرات خود پرداخت و در پایان نیز با مداحی به جلسه پایان داد.




مطالب مرتبط

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

نظرات کاربران