در حال بارگذاری ...

اتحادیه بین المللی امت واحده اعلام کرد که همایش بین المللی پیرامون نقض حقوق بشر در زندانهای آل خلیفه،را از 13 الی 15 مهرماه، در ایران برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، این همایش که با مشارکت نمایندگان گروههای معارض بحرینی و برخی فعالان اروپایی حامی حقوق مردم بحرین همراه خواهد بود، در پنج شهر ایران اسلامی برگزار خواهد شد.

علیرضا کمیلی دبیر برگزاری این همایش گفت: در حالی که بیش از 2500 زندانی در بند آل خلیفه اند و به علما و زنان انقلابی دربند، هتک حرمت های فراوانی صورت گرفته است، شاهد سکوت مجامع بین المللی هستیم. به تازگی هم حکم حبس ابد برای سران انقلابی بحرین اعلام شده است که این اصلاً قابل تحمل نیست.

وی افزود: جنایاتی که امروز در بحرین صورت می گیرد فقط به خاطر حمایت آمریکا و عربستان از آل خلیفه در حال وقوع است وگرنه مردم بحرین، تا امروز انقلاب شان را به نتیجه نهایی رسانده بودند. آنها می دانند که هر نوع دموکراسی در بحرین، چه پادشاهی مشروطه و چه دموکراسی حقیقی، به قدرت یافتن اکثریت منجر می شود که این خلاف منافع ژئواستراتژیک آنان در منطقه است.

وی ضمن اعلام برگزاری این همایش تاکید کرد که اطلاعات تفصیلی همایش و حاضرین در آن، در فرصت های بعدی اعلام خواهند شد.




مطالب مرتبط

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

نظرات کاربران