در حال بارگذاری ...
گزارش تصویری:

غرفه امت واحده در نمایشگاه قرآن تهران

اتحادیه بین المللی امت واحده با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تهران به معرفی فعالیت ها و اقدامات خود میپردازد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، این اتحادیه امسال با حضور در بخش بیداری اسلامی نمایشگاه بین المللی قرآن به معرفی اقدامات پیشین و برنامه های پیش روی این اتحادیه مبادرت نموده است.

بنا بر این گزارش، واحد بشردوستانه اتحادیه امت واحده نیز در این غرفه اقدام به جمع آوری کمک برای مردم میانمار و غزه می نماید.




مطالب مرتبط

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

میانمار واقدامات عملی تأثیرگذار

میانمار واقدامات عملی تأثیرگذار

با اقدامات یکی دو روزه نمی شود بار خاصی برداشت و دردی را دوا کرد! دیری نیست که جریانات مسلح در میان مسلمانان شکل بگیرد چرا که هیچ راهی برای تنفس آنان باقی نگذاشته اند!

|

ده نکته درباره وحدت و افراطیون

ده نکته درباره وحدت و افراطیون

برخی تلاش می کنند تا با سیاسی کردن مساله وحدت، آنرا به ضرورتی مقطعی تقلیل داده و صرفا در مقابل دشمن مشترک معنا کنند، حال آنکه وحدت مد نظر دین برای ایجاد تمدن اسلامی و حاکمیت ارزشهای اسلامی در جهان است.

|

نظرات کاربران