در حال بارگذاری ...

سومین دوره آموزشی اتحادیه بین المللی امت واحده با بررسی موضوعات مرتبط با بیداری اسلامی، نیمه تیرماه امسال در تهران برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، سومین دوره آموزشی «امت واحده» ویژه بررسی مسائلی چون مبانی فکر جهانی انقلاب، بیداری اسلامی، مبانی و موانع وحدت و... امسال نیز همچون سنوات گذشته با حضور اساتید و کارشناسانی از داخل و خارج و حدود 300 جوان ایرانی و غیرایرانی و با کیفیتی متفاوت برگزار خواهد شد.

مجتبی احمدی، مسوول واحد آموزش اتحادیه بین المللی امت واحده در این رابطه گفت: ویژگی مهم این دوره دعوت دهها دانشجوی غیرایرانی از شش کشور آسیایی برای شرکت در برنامه امسال و همچنین دعوت از چند استاد از کشورهای فلسطین، بحرین، پاکستان و... است.

وی درباره شرایط شرکت در این دوره پنج روزه نیز گفت: ثبت نام در این دوره پایان یافته و اسامی شرکت کنندگان که از طریق رابطین داخلی و خارجی امت واحده مورد اطلاع رسانی قرار گرفته بودند نیز نهایی شده است.

گفتنی است اتحادیه بین المللی امت واحده، تابستان سال گذشته نیز دوره ای مشابه را با ظرفیت حدود 200 نفر برگزار کرد. اولین دوره نیز در تابستان سال 89 برگزار شده بود.




مطالب مرتبط

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

نظرات کاربران