در حال بارگذاری ...

ده ها هزار نفر از اهالی صعده روز گذشته با راهپیمایی در این شهر، ضمن بزرگداشت روز زمین با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی کردند.

جنبش الحوثی در بیانیه ای که امروز منتشر کرده است، اعلام کرد: روز گذشته ده ها هزار نفر از مردم صعده در شمال یمن به جمع راهپیمایان جهانی الی بیت المقدس پیوسته و روز زمین را گرامی داشتند.

 

بنابر این گزارش در راهپیمایی دیروز در شهر صده که مردم از اقصی نقاط شمال این کشور خود را به این شهر رسانده بودند برنامه های سخنرانی و سرودخوانی با تاکید بر مسئله فلسطین و قدس اجرا شد.

 

در پایان این مراسم نیز جنبش الحوثی و راهپیمایان بیانیه ای صادر کردند که در آن با اشاره به انقلاب مردم یمن و تلاش های دشمنان برای تحریف آن، هرگونه تلاش در این باره را باطل و شکست خورده دانستند.

 

در این بیانیه با اشاره به کینه ورزی آمریکا نسبت به ملت های منطقه از جمله ملت یمن تاکید شده است که از حضور آمریکا در سواحل یمن و دخالت های سیاسی و نظامی آن در این کشور به شدت انتقاد شده است.

 

همچنین در این بیانیه آمده است که راهپیمایان جهانی الی بیت المقدس برای فلسطین و مسجد الاقصی جمع شدند تا تاکید کنند مسئله قدس مسئله همه آزادگان جهان است و دشمن صهیونیستی قدس به فراموشی سپردن این مسئله و مشغول کردن مسلمانان به مسائل دیگر را دارد.




مطالب مرتبط

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

با حضور حسین رویوران، فروز رجایی‎فر و سیدسلیم غفوری برگزار شد

میزگرد بررسی ابعاد برگزاری کاروان الی بیت المقدس(قسمت دوم)
با حضور حسین رویوران، فروز رجایی‎فر و سیدسلیم غفوری برگزار شد

میزگرد بررسی ابعاد برگزاری کاروان الی بیت المقدس(قسمت دوم)

. قریب به 700 سازمان و گروه بین‎المللی از این حرکت حمایت، و برای همراهی با این حرکت اعلام آمادگی کردند - و همراهی کردند. صد‎ها هزار نفر از مردم سوریه، لبنان، اردن و مصر و آوارگان و پناهندگان فلسطینی در این کشور‎ها که در مراسمی که در این چهار کشور بود شرکت کردند.

|

نظرات کاربران