در حال بارگذاری ...

سید حسن نصرالله در مراسمی که در روز زمین و برای افتتاح مجتمع حضرت زینب برگزار شد گفت:امروز روز دیگری بود که درب خانه همه مسلمانان را کوبید و به آنان یادآوری کرد که همه آنها در قبال قدس و فلسطین مسوولیت دارند.


سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در اثناء مراسم افتتاح مجمع حضرت زینب در ضاحیه ضمن اشاره به مراسمات روز زمین گفت: امروز روزی از روزهای فلسطین و قدس بود و نشان داد که تمسک به مقدسات و زمین و قدس در میان مسلمانان زنده است.

 وی افزود: اشغالگران و همراهان آنان می خواهند که ما فلسطین و مسائل آن را فراموش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به طرح اسرائیلی ها برای افزودن به اراضی تحت اشغال خود در کرانه باختری افزود: این یک نوع استهزاء برای جهان عرب است!

وی در ادامه افزود: امروز روز دیگری بود که درب خانه همه مسلمانان را کوبید و به آنان یادآوری کرد که همه آنها در قبال قدس و فلسطین مسوولیت دارند. او افزود: بعد از نشست بغداد اتحادیه عرب هر ساعتی که بگذرد و فلسطین تحت اشغال باشد از همه آنان و حکام و ارتشهای عربی سوال خواهد شد که چرا در حالی که می توانستید فلسطین را ازاد کنید نکردید!



 




مطالب مرتبط

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

نظرات کاربران