در حال بارگذاری ...

ده ها هزار اردنی به همراه فعالانی از کشورهای دیگر، با شرکت در تظاهرات روز زمین نزدیک مرزهای اردن با اراضی اشغالی، همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کردند.

 
بیش از 15 هزار اردنی عصر امروز پس از نماز جمعه در منطقه "الکفرین" (غرب) تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان با حمل پرچم فلسطین و اردن، پلاکاردهایی را حمل کردند که روی آن نوشته شده بود: "قدس ما می آییم" و "آزادی برای قدس و کل سرزمین فلسطین".

تظاهرکنندگان اردنی به همراه فعالان ده ها کشور مختلف با تأکید برحمایتشان از ملت فلسطین، ساقط شدن توافقنامه "وادی عربه" (توافقنامه صلح اردن با رژیم اشغالگر) را خواستار شدند.

4 نفر از فعالان یهودی ضد صهیونیسم و رژیم اشغالگر نیز در کنار راهپیمایان اردنی در این تظاهرات حضور داشتند.




مطالب مرتبط

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

امروز، جشن پیروزی مردم و مقاومت غزه در تهران

امروز، جشن پیروزی مردم و مقاومت غزه در تهران

به مناسبت پیروزی مردم و مقاومت فلسطینی در جبهه نظامی و سیاسی بر دشمن صهیونیستی، امروز چهارشنبه ساعت 18 کارناوال موتوری و جشن پیروزی در چهارراه ولیعصر برگزار خواهد شد.

|

جریان شناسی انتخابات پارلمانی در رژیم صهیونیستی

آرایش احزاب سیاسی رژیم صهیونیستی و جناح بندی ها و ائتلاف های موجود در انتخابات پارلمان نوزدهم تفاوت چندانی با جناح بندی های پارلمان هجدهم ندارد چرا که همچنان چالش ها و مسائل اختلاف برانگیز که منشاء این جناح بندی هاست، وجود دارد. از این رو، نگاهی اجمالی به وضعیت پارلمان هجدهم ...

|

نظرات کاربران