در حال بارگذاری ...

مردم فلسطین امروز پس از برگزاری نماز جمعه تظاهرات سراسری ضد اشغالگری به مناسبت روز زمین برگزار می کنند.

صلاح الخواجه عضو کمیته مرکزی راهپیمائی جهانی قدس گفت: امروز (جمعه 11فروردین برابر با 30 مارس) روز وحدت ملت و گروه های مردمی فلسطین است که راهپیمائی های مردمی در این روز به مناسبت روز زمین پس از اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

  
وی تصریح کرد: فلسطینی ها پس از اقامه نماز راهپیمائی هائی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن برگزار خواهند کرد سپس به سوی ورودی های شمالی و جنوبی قدس حرکت خواهند کرد.

رژیم صهیونیستی در آستانه تظاهرات الی بیت المقدس نیروهای خود را به حالت آماده باش کامل در آورده است.
 

 

برگزاری تظاهرات در قدس
 
الخواجه افزود: برای نخستین بار در 10 سال گذشته تظاهراتی در مرکز قدس پایتخت فلسطین برگزار خواهد شد و فلسطینی ها در صحن مسجد الاقصی برای اقامه نماز جمعه تجمع خواهند کرد سپس راهپیمائی خود را از دروازه باب العمود مسجد الاقصی آغاز و در همه خیابان های قدس به حرکت در خواهند آمد.
 
عضو کمیته مرکزی راهپیمائی جهانی قدس گفت: برگزاری همزمان راهپیمائی ها در مناطق مختلف فلسطین بیانگر وحدت این ملت است.

 

وی افزود: راهپیمائی در باریکه غزه هم برگزار خواهد شد و راهپیمایان به سوی ایست بازرسی ایریز در شمال غزه حرکت خواهند کرد.
 
عضو کمیته مرکزی راهپیمائی جهانی قدس تصریح کرد: دو مراسم بزرگ نیز در منطقه سخنین و نقب برای یادبود شهدای سال 1976 برگزار خواهد شد.
 
الخواجه گفت: با وجود تدابیر شدید رژیم صهیونیستی برای جدا کردن مناطق فلسطینی نشین از یکدیگر و سرکوب راهپیمایان و تلاش برای ایجاد اختلافات سیاسی بین گروه های فلسطینی، ملت فلسطین راهپیمائی های خود را در مناطق اشغالی 1948 ، کرانه باختری رود اردن و باریکه غزه برگزار خواهند کرد.




مطالب مرتبط

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد
افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد

در شب بیست و دوم ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس،افطاری «وحدت و مقاومت» با شعار «القدس، القضیه الاولی» و به همت اتحادیه بین المللی امت واحده در صحن مسجد الاقصی برگزار شد.

|

نظرات کاربران