در حال بارگذاری ...

اسماعیل هنیه از امت اسلامی خواست تا با توجه به راهپیمایی جهانی الی بیت المقدس، توجه ویژه ای به مسئله قدس بکنند.


 اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت فلسطین روز گذشته ضمن اشاره به حرکت راهپیمایی جهانی الی بیت المقدس در چند کشور جهان و همه مناطق فلسطین و با تاکید بر اهمیت آن برای فلسطین گفت: این حرکت نشان داد بشارت داد که آزادی قدس نزدیک است.

وی از امت اسلامی خواست تا به این بهانه توجه ویژه ای به مساله قدس و آنچه در ان درباره یهودی سازی صورت می گیرد داشته باشند و تاکید کرد که همه مسلمانان و اعراب باید بر سر مساله قدس وحدت داشته باشند و با همه توان شان در جهت آزادسازی آن تلاش کنند.

 وی همچنین به هراس اسرائیلی ها از این حرکت با اینکه حرکتی مسالمت آمیز است اشاره کرد و پیام محکم حرکت راهپیمایی جهانی الی بیت المقدس به اسرائیلی ها را توقف یهودی سازی قدس دانست.




مطالب مرتبط

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

دو دستور کار همیشگی؛ وحدت و فلسطین
نکاتی از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب

دو دستور کار همیشگی؛ وحدت و فلسطین
نکاتی از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب

حج، مظهر حضور عظمت امّت اسلامی است، حج مظهر وحدت است، حج مظهر یکپارچگی است؛ حج مظهر قدرت امّت اسلامی است. بزرگ‌ترین اجتماع امّت در هر سال، بی‌وقفه، با اوضاع و احوالِ مشخّص، در یک نقطه‌ی معیّن انجام میگیرد؛ یعنی امّت اسلامی به‌ و‌سیله‌ی حج، عرضِ‌اندام میکند؛ خود را نشان ...

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

اگرصدای اسلام بلندشود، دیگر نمی شود به ملت ها ظلم بکنند...

اگرصدای اسلام بلندشود، دیگر نمی شود به ملت ها ظلم بکنند...

اگر صدای اسلام بلند بشود، دیگر نمیشود این‌جور به ملّتها ظلم بکنند؛ صدای اسلام را خاموش میکنند تا بتوانند مسائل مستضعفین عالم را از یادها ببرند، مسئله‌ی فلسطین را به فراموشی بسپرند، غصب یک کشور اسلامی را به فراموشی بسپرند؛ هدفها اینها است. اگر ما به قرآن و به هدایت قرآن تمسّک ...

|

نظرات کاربران