در حال بارگذاری ...

یکی از اعضای فیلیپینی کاروان جهانی الی بیت المقدس در پاسخ به تهدیدهای اسرائیل علیه این کاروان و راهپیمایی 30 مارس گفت: من قبل از حرکت کاروان وصیتم را نوشتم و آماده شهادت هستم.

«سید علی اکبر ابینال» از اعضای فیلیپینی کاروان است که از دوم مارس تاکنون از کشورش خارج شده و از آنجا به جاکارتا و سپسبه کراچی سفر کرده و سفر خود تا ترکیه و لبنان را با کاروان جهانی الی بیت المقدس ادامه داده است.

بندر «تاشوجو» در ترکیه قبل از حرکت به لبنان فرصتی است که با او گفت وگو کنیم، او با اشاره به مسیر طولانی که پشت سر گذاشته است، در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: مطمئن باشید فلسطین آزاد خواهد شد.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست ها از دیر یاسین تا صبرا و شتیلا هدف از حضور خود در این کاروان را چون دیگر اعضای کاروان آزادی قدس دانست و افزود: یک ماه پیش از این کاروان مطلع شدیم و تا اینجای سفر وحدت مسلمان و غیرمسلمان را در بیرون کردن ظالم می بینم.

ابینال درباره سختی های کاروان تأکید کرد: سختی در راه خدا وجود ندارد و وقتی برای خدا کار می کنیم پیروزی و موفقیت خواهیم داشت و موفقیت شیرین است.

وی با اشاره به حضور پیر و جوان و بزرگ و کوچک در این کاروان افزود: امروز نزدیک یک ماه است که حرکت خودمان را از فیلیپین شروع کردیم و الان 5 روز است که در ترکیه هستیم.

این عضو فیلیپینی کاروان جهانی الی بیت المقدس در پاسخ به این سؤال که در برابر تهدیدات اسرائیل علیه کاروان چه پاسخی دارید، گفت: من قبل از حرکت کاروان برای فرزندانم فاطمه معصومه، علیرضا، محمدحیدر و جعفر خمینی وصیت نوشتم و آماده شهادت هستم.

وی افزود: شاید از این سفر برنگردیم لذا آماده هستیم؛ در راه خدا حرکت کرده این  راه تا آخر نیز می رویم و چون آیت الله خامنه ای رهبری فرموده اند این جهاد است ما به جهاد آمده ایم.

ابینال در بخش دیگری از این گفت وگو درباره روز قدس در فیلیپین نیز گفت: در فیلیپین روز قدس روز وحدت مسلمانان است و شیعیان و اهل تسنن و مسیحیان در کنار هم علیه صهیونیست ها تظاهرات می کنند.

وی افزود: در این تظاهرات بیش از 30 هزار نفر شرکت می کنند و عکس امام خمینی(ره) و آیت الله خامنه ای و پرچم حزب الله را به همراه خود می آورند.




مطالب مرتبط

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

تحلیل و بررسی کاروان الی بیت‎المقدس در میزگردی با حضور حسین رویوران، فروز رجایی‎فر و سیدسلیم غفوری

فلسطین؛ أرض‎المسلمین (قسمت اول)
تحلیل و بررسی کاروان الی بیت‎المقدس در میزگردی با حضور حسین رویوران، فروز رجایی‎فر و سیدسلیم غفوری

فلسطین؛ أرض‎المسلمین (قسمت اول)

. در سال 2006 اتفاق مهم‎تری افتاد و آن اعتماد عمومی به گروه‎‎های مقاومت اسلامی بود. انتخابات 2006 منتهی به 61 درصد رأی به «حماس» و 39 درصد بقیه گروه‎‎های فلسطینی از جمله «فتح» شد. این واقعیت نشان داد که گروه‎‎های اسلامی، هم در صحنه عمل رژیم صهیونیستی را وادار به عقب‎نشینی از غزه ...

|

کاروان الی بیت‎المقدس و نقش حرکتهای مردمی در حمایت از مردم فلسطین در گفتگو با شیخ الإسلام؛

حضور مردم در صحنه با انگیزه الهی!
کاروان الی بیت‎المقدس و نقش حرکتهای مردمی در حمایت از مردم فلسطین در گفتگو با شیخ الإسلام؛

حضور مردم در صحنه با انگیزه الهی!

حسین شیخ الاسلام، دبیر ستاد عالی کاروان:جنس این حرکتها را حضرت امام ابداع کردند و حالا که 33 سال از آن زمان میگذرد، همان روش در سایر کشورهای اسلامی که تحت ستم بودند علیه دیکتاتورها استفاده میشود.

|

نظرات کاربران