در حال بارگذاری ...

همزمان با راهپیمایی جهانی الی بیت المقدس در بسیاری از کشورهای جهان، جوانان ایرانی نیز روز جمعه همزمان با روز زمین در مسجد جامع خرمشهر تجمع میکنند.

به گزارش امت واحده، همزمان با راهپیمایی های جهانی آزادگان جهان و همصدا با فلسطینیان در جمعه -روز زمین- تجمع بزرگ جوانان ایرانی در حمایت از این حرکت و برای دفاع از آرمان قدس شریف و حق بازگشت فلسطینیان، همزمان با نماز ظهر روز جمعه در محل مسجد جامع خرمشهر برگزار خواهد شد.

در این مراسم آقای دکتر رحماندوست، رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و همچنین به صورت مستقیم با تجمع های بزرگ فلسطینی ها و فعالان کشورهای مختلف در لبنان و سوریه نیز ارتباط تلفنی برقرار خواهد شد تا از آخرین وضعیت این اقدامات گزارشاتی داده شود.

گفتنی است در این روز در چهار کشور اطراف فلسطین اشغالی و در داخل خود فلسطین راهپیمایی هایی به سمت قدس صورت خواهد گرفت و همچنین دهها تجمع در دهها کشور جهان برگزار خواهد شد. چهل ایرانی نیز در قالب شاخه آسیایی کاروان جهانی الی بیت المقدس در برنامه تجمع لبنان شرکت دارند.




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

نظرات کاربران