در حال بارگذاری ...

شاخه آسیایی کاروان جهانی الی بیت المقدس پس از سفر چند ساعته دریایی از جنوب غرب ترکیه وارد شهر طرابلس در شمال لبنان شد.

شاخه آسیایی این کاروان متشکل از 150 فعال و خبرنگار صبح امروز پس از یک سفر دریایی چند ساعته از بندر «تاشوجو» در جنوب غربی ترکیه وارد بندر بیروت در لبنان شد.

بنابر این گزارش، در حالی روز گذشته را به علت طوفانی بودن دریا در «تاشوجو» گذراند که قرار است تا ساعتی دیگر وارد بیروت شود.
 
برنامه های کاروان در بیروت اعلام نشده است اما برنامه نهایی کاروان در جمعه آینده و در 30 مارس( 11 فروردین) که همان شرکت در راهپیمایی جهانی الی بیت المقدس خواهد بود، است.
 
همچنین قرار است در بیروت اعضای پاکستانی، افغانستانی و بحرینی و تعدادی دیگر از اعضای ایرانی کاروان از دمشق به این کاروان بپیوندند.
 

اعضای پاکستانی و افغانستانی به دلیل عدم اعطای ویزا از طرف ترکیه نتوانسته بودند کاروان را در این کشور همراهی کنند لذا چند روز پیش به صورت هوایی به دمشق رفتند.




مطالب مرتبط

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

نظرات کاربران