در حال بارگذاری ...

فعالان فلسطینی تاکید کردند، بیش از 700 سازمان غیردولتی از 80 کشور جهان آمادگی خود برای حضور در راهپیمایی بین المللی قدس در روز جمعه را اعلام کردند.

فعالان فلسطینی اعلام کردند، حدود 2 میلیون فعال بین المللی صلح از 80 کشور مختلف جهان در راهپیمایی بین المللی قدس شرکت خواهند کرد که قرار است، روز جمعه و همزمان با سالگرد روز زمین در 4 کشور هم جوار فلسطین اشغالی برگزار شود.

 

"ربحی حلوم"، مسئول هماهنگی برنامه های راهپیمایی بین المللی قدس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: هیئت های بین المللی از کشورهای خود به سمت 4 کشور همسایه فلسطین حرکت کرده اند که قرار است راهپیمایی ها از آنجا به سمت قدس اشغالی برگزار شود.

 

حلوم با اشاره به حضور شخصیت های برجسته بین المللی در این راهپیمایی گفت: چهار خاخام یهودی آمریکایی نیز در این راهپیمایی شرکت می کنند که از مخالفان رژیم صهیونیستی و یهودی سازی قدس هستند.

 

وی با اشاره به مسالمت آمیز بودن راهپیمایی بین المللی قدس و دور بودن آن از هرگونه برنامه ها و فعالیت های سیاسی و حزبی گفت: بر اساس برنامه از پیش طراحی شده شرکت کنندگان در راهپیمایی در اردن از استان های مختلف به سمت منطقه مشخصی در نزدیکی "المغطس" حرکت خواهند کرد.

 

ربحی حلوم در ادامه افزود: هدف این راهپیمایی تنها به افشای اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی محدود نمی شود، بلکه راهپیمایان تلاش دارند، اقدامات صهیونیست ها در سراسر اراضی اشغالی را محکوم کنند.

 

مقامات نظامی رژیم صهیونیستی از اجرای طرحی امنیتی برای مقابله با حرکت راهپیمایان به سوی بیت المقدس خبر دادند که بر اساس آن یگان های نظامی ارتش این رژیم اجازه دارند برای مقابله با تظاهرات کنندگان وارد عمل شوند.




مطالب مرتبط

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد
افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد

در شب بیست و دوم ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس،افطاری «وحدت و مقاومت» با شعار «القدس، القضیه الاولی» و به همت اتحادیه بین المللی امت واحده در صحن مسجد الاقصی برگزار شد.

|

نظرات کاربران