در حال بارگذاری ...

کمیته مقاومت مردمی فلسطین برای افزایش حضور مردم در اعتراض به اشغالگری و هماهنگی بیشتر بین گروه های مختلف، عصر دوشنبه تشکیل جلسه دادند.

«کمیسیون مقاومت مردمی» عصر روز دوشنبه در یکی از جلسات دفتر «تجهیز و سازماندهی» در رام الله با حضور نمایندگان «مقاومت مردمی» از نقاط مختلف و در جهت فراخوان برای حضوری پرشورتر در مراسم های «روز زمین»، برگزار شد.

 

در این نشست، فعالیت های صورت گرفته توسط کمیته های مردمی، در جهت برگزاری اعتراضات عمومی به اشغالگری، مورد بررسی قرار گرفت.

 

در این جلسه همچنین، بر این مطلب تاکید شد که لازم است تا در دفاع از هر قطره خون ریخته شده از شهدا و مجروحین و هر ناله زندانیان دربند که آزادی آن ها در حین دفاع از هویت عربی فلسطین صلب شده، تلاش شود تا بزرگترین و پرجمعیت ترین اعتراضات در سرتاسر فلسطین انجام شود. علاوه بر این، بر ضرورت این نکته تاکید شد که مردم باید در قلب این اعتراضات صلح آمیز در قالب کاروان های الی بیت المقدس، حضوری فعال داشته باشند. گفتنی است این اعتراضات قرار است پس از نماز جمعه روز 30 مارس در مرزهای مختلف فلسطین اشغالی به سمت شهر بیت المقدس انجام گیرد و شرکت کنندگانی از چندین کشور مختلف در آن حضور خواهند داشت.

 

علاوه بر این، قرار است حرکت های مردمی دیگری نیز در اعتراض به اشغالگری رژیم صهیونیستی انجام گیرد که از آن جمله می توان به کاشت نهال زیتون در ساعت 11 ظهر روز پنج شنبه 29 مارس، مراسم یادبود شهدای روستای «نبی صالح» در روز 30 مارس، و همچنین برنامه روز شنبه «بیت عمر» اشاره کرد.

 

این کمیسیون همچنین از تلاش های مردم منطقه «کفر کدوم» برای ایستادگی در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی در دفاع از سرزمین و شرف خود تقدیر کرد و روش های وحشیانه رژیم صهیونیستی و اشغالگری این رژیم را محکوم کرد. به علاوه از سران و رهبران گروه های مختلف خواسته شد تا به صورتی فعال در اجتماعات و اعتراضات مردمی حضور داشته باشند.

 

این کمیسیون از دولت هم خواست از شهروندان فلسطینی حمایت شود تا بتوانند در برابر حمله ها و فشارهای رژیم صهیونیستی مقاومت صلح آمیز داشته باشند. علاوه بر این، بر جدی بودن وضعیت بد زندان های رژیم صهیونیستی تاکید شد، به خصوص بر وضعیت وخیم سلامت «هنا الشلبی»، و «کفاح حتاب» و دیگر زندانیانی که در اعتصاب غذا به سر می برند، و همچنین بر سرکوب زندانیان فلسطینی در زندان های این رژیم.

 

به همین جهت، برای تشکیل گروه های مردمی در جهت احقاق حق زندانیان و پاسخگویی به نیازهای آن ها فراخوان داده شد.




مطالب مرتبط

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد
افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد

در شب بیست و دوم ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس،افطاری «وحدت و مقاومت» با شعار «القدس، القضیه الاولی» و به همت اتحادیه بین المللی امت واحده در صحن مسجد الاقصی برگزار شد.

|

نظرات کاربران