در حال بارگذاری ...

کاروان جهانی الی بیت المقدس که بالغ بر 150 نفر عضور دارد، شب گذشته در شهر قونیه ترکیه بدرقه شد و پیش بینی می شود فردا صبح در بندر شهر بیروت مورد استقبال لبنانی ها قرار بگیرد.

شاخه آسیایی کاروان جهانی الی بیت المقدس که روزهای اخیر را در کشور ترکیه به سر می برد ساعتی دیگر بندر تاشوکو این کشور را به مقصد بیروت ترک خواهد کرد تا به همراه هزاران فلسطینی و لبنانی و همچنین مشارکت کنندگانی از آمریکا و اروپا، در محل قلعه شقیف واقع در نبطیه، برنامه راهپیمایی جهانی به سوی بیت المقدس را برگزار نماید.

این کاروان که بالغ بر 150 نفر عضور دارد، شب گذشته در شهر قونیه ترکیه بدرقه شد و پیش بینی می شود فردا صبح در بندر شهر بیروت مورد استقبال لبنانی ها قرار بگیرد. گفتنی است پاکستانی ها و افغانی های این کاروان بدلیل عدم اعطای ویزا توسط دولت ترکیه، اینک در دمشق به سر می برند و فردا به سمت لبنان خواهند رفت.

تعداد بیست نفر از فعالان ترک نیز در کشور ترکیه به این کاروان پیوسته اند که در میان آنها چند تن از مجروحان کشتی ماوی مرمره و همچنین مجروحان انتفاضه سوم به چشم می خورند.

گفتنی است رژیم صهیونیستی به دولتهای سوریه و لبنان برای برگزاری این برنامه اخطار جدی داده است تا شاهد اتفاقاتی مشابه آنچه در انتفاضه سوم رخ داد نباشد. بنظر می رسد همراهی دولت اردن و ارائه تضمین به این رژیم برای عدم وقوع هر رخدادی، از دلایل عدم تذکر این رژیم به دولت اردن می باشد.




مطالب مرتبط

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

نظرات کاربران