در حال بارگذاری ...

عضو هندی کاروان الی بیت المقدس در دیدار اعضای این کاروان با مقامات آذربایجان شرقی با اشاره به تحریم ها علیه ایران گفت: مردم هند با تحریم ایران مخالف هستند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، شاخه آسیایی کاروان الی بیت المقدس پس از توقف در تبریز عازم ماکو و مرز ترکیه شد.

این کاروان در توقف چند ساعته در تبریز مورد استقبال مقامات آذربایجان شرقی قرار گرفت.

عباس آژیده معاون سیاسی استانداری آذربایجان شرقی در این استقبال که صبح امروز صورت گرفت در سخنانی گفت: کاروان جهانی الی بیت المقدس در مسیر حق است.

وی با بیان اینکه مردم و نظام و رهبری ایران مظهر حمایت از حق و فلسطین هستند، افزود: باید در زبان، قلم و قدم از ملت فلسطین حمایت کنیم.

آژیده با اشاره به تحریم ها علیه ایران تأکید کرد: تحریم ها علیه ایران به دلیل پاسخ «نه» ایرانی ها به استکبار جهانی است.

وی با اشاره به استقلال امروز ایران افزود: آرزو می کنیم همه کشورهای جهان به ویژه فلسطین به استقلال برسند.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: کاروان جهانی الی بیت المقدس مجاهدت در راه خداست و قدم های شما را که در راه حق حرکت می کنید می بوسیم.

در این نشست سوریش خیرنار از اعضای هندی کاروان گفت: مسئله فلسطین یک مسئله انسانی است و همه مردم دنیا هستند که باید قیام کنند تا آزادی فلسطین رخ دهد.

وی افزود: نمونه این اقدام در ویتنام بود که قیام مردم باعث شد آمریکا مجبور به عقب نشینی از این کشور شود.

خیرنار با بیان اینکه ملت ها و دولت ها از هم جدا هستند گفت که ایرانی ها مسئولیت خود درباره فلسطین را به صورت کامل عمل کرده اند.

وی با اشاره به تحریم ها علیه ایران افزود: من به عنوان یک هندی از سوی مردم این کشور می گویم که از ایران حمایت می کنیم.

این عضو جریان ضد سلاح هسته ای هند تأکید کرد: ما آنچه علیه ایران درباره مسائل هسته ای می گذرد را رد می کنیم و معتقدیم ایران باید انرژی هسته ای داشته باشد.

وی با ادای احترام نسبت به ایران، کوبا و ونزوئلا که در برابر آمریکا ایستاده اند، افزود: اخیراً آمریکا هند را تهدید کرده که باید اقدامی درباره تحریم علیه ایران انجام دهد اما ما فکر می کنیم که هند تحت تأثیر فشارهای آمریکا قرار نخواهد گرفت و اگر این شود ما به عنوان ملت هند مخالف هستیم و تظاهرات خواهیم کرد.

خیرنار با بیان اینکه هند و ایران هزاران سال است که دوست هستند، گفت: سال گذشته با کاوران آسیایی شکست حصر غزه که به تبریز رسیدیم عاشورا بود و ما در سینه زنی ها شرکت کردیم و امسال نوروز است که به اینجا رسیدیم و این خیلی جالب است.

در پایان این دیدار اعضای هندی و ایرانی کاروان مشترکاً سرود «آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو» را خواندند.




مطالب مرتبط

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

تحلیل و بررسی کاروان الی بیت‎المقدس در میزگردی با حضور حسین رویوران، فروز رجایی‎فر و سیدسلیم غفوری

فلسطین؛ أرض‎المسلمین (قسمت اول)
تحلیل و بررسی کاروان الی بیت‎المقدس در میزگردی با حضور حسین رویوران، فروز رجایی‎فر و سیدسلیم غفوری

فلسطین؛ أرض‎المسلمین (قسمت اول)

. در سال 2006 اتفاق مهم‎تری افتاد و آن اعتماد عمومی به گروه‎‎های مقاومت اسلامی بود. انتخابات 2006 منتهی به 61 درصد رأی به «حماس» و 39 درصد بقیه گروه‎‎های فلسطینی از جمله «فتح» شد. این واقعیت نشان داد که گروه‎‎های اسلامی، هم در صحنه عمل رژیم صهیونیستی را وادار به عقب‎نشینی از غزه ...

|

کاروان الی بیت‎المقدس و نقش حرکتهای مردمی در حمایت از مردم فلسطین در گفتگو با شیخ الإسلام؛

حضور مردم در صحنه با انگیزه الهی!
کاروان الی بیت‎المقدس و نقش حرکتهای مردمی در حمایت از مردم فلسطین در گفتگو با شیخ الإسلام؛

حضور مردم در صحنه با انگیزه الهی!

حسین شیخ الاسلام، دبیر ستاد عالی کاروان:جنس این حرکتها را حضرت امام ابداع کردند و حالا که 33 سال از آن زمان میگذرد، همان روش در سایر کشورهای اسلامی که تحت ستم بودند علیه دیکتاتورها استفاده میشود.

|

نظرات کاربران