در حال بارگذاری ...

منابع خبری از آمادگی غزه و مردم از جمله دانشجویان و فعالان ملی مردمی فلسطین برای راهپیمایی جهانی الی بیت المقدس خبر می دهند.

در ادامه آماده شدن مردم و فعالان جهان برای برگزاری راهپیمایی جهانی الی بیت المقدس، منابع خبری از آمادگی در مناطق فلسطینی خبر می دهند.

پایگاه خبری الجزیره، از پایان مراحل آمادگی برگزاری این راهپیمایی جهانی در نوار غزه خبر داد و به نقل از احمد ابوحلبیه، رئیس کمیته ملی کاروان جهانی الی بیت المقدس در غزه، نوشت: این کمیته برای برگزاری راهپیمایی جهانی الی بیت المقدس آمادگی کامل دارد.

ابوحلبیه با اشاره به حضور مردم از اقصی نقاط جهان و 5 قاره در این راهپیمایی جهانی، این حرکت را اقدامی برای حمایت از ملت فلسطین و ملت های مسلمان و در حمایت از قدس شریف دانست.

وی افزوده است: علیرغم همه تهدید های اسرائیلی راهپیمایان در عزم خود جدی هستند و بیش از پیش برای رساندن خود به مرزهای فلسطین تلاش می کنند.

در همین حال در نشست مشترک دانشجویان و اعضای کادر دو دانشگاه الازهر غزه و الاقصی در نوار غزه، بر شرکت دانشجویان غزه در این راهپیمایی جهانی تاکید شد.

همچنین نیروهای ملی فلسطینی در منطقه سلفیت در کرانه باختری نیز بر مشارکت در این راهپیمایی تاکید کرده و بر ایجاد هماهنگی های لازم برای این امر تاکید کردند.

همچنین در اجلاس کمیته مبارزه با شهرک سازی و دیوار حائل که به ریاست ماهر غنیم وزیر فلسطینی در امور دیوار حائل و شهرک های صهیونیستی برگزار شد، بر مشارکت همگان در این راهپیمایی تاکید شد.

در همین حال به نوشته پایگاه خبری الوفد مصر، کمیته امورعربی کانون روزنامه نگاران مصر به دلایل نامعلومی نشست خبری خود درباره راهپیمایی جهانی الی بیت المقدس را لغو و به وقت دیگری موکول کرد.




مطالب مرتبط

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

تحلیل و بررسی کاروان الی بیت‎المقدس در میزگردی با حضور حسین رویوران، فروز رجایی‎فر و سیدسلیم غفوری

فلسطین؛ أرض‎المسلمین (قسمت اول)
تحلیل و بررسی کاروان الی بیت‎المقدس در میزگردی با حضور حسین رویوران، فروز رجایی‎فر و سیدسلیم غفوری

فلسطین؛ أرض‎المسلمین (قسمت اول)

. در سال 2006 اتفاق مهم‎تری افتاد و آن اعتماد عمومی به گروه‎‎های مقاومت اسلامی بود. انتخابات 2006 منتهی به 61 درصد رأی به «حماس» و 39 درصد بقیه گروه‎‎های فلسطینی از جمله «فتح» شد. این واقعیت نشان داد که گروه‎‎های اسلامی، هم در صحنه عمل رژیم صهیونیستی را وادار به عقب‎نشینی از غزه ...

|

کاروان الی بیت‎المقدس و نقش حرکتهای مردمی در حمایت از مردم فلسطین در گفتگو با شیخ الإسلام؛

حضور مردم در صحنه با انگیزه الهی!
کاروان الی بیت‎المقدس و نقش حرکتهای مردمی در حمایت از مردم فلسطین در گفتگو با شیخ الإسلام؛

حضور مردم در صحنه با انگیزه الهی!

حسین شیخ الاسلام، دبیر ستاد عالی کاروان:جنس این حرکتها را حضرت امام ابداع کردند و حالا که 33 سال از آن زمان میگذرد، همان روش در سایر کشورهای اسلامی که تحت ستم بودند علیه دیکتاتورها استفاده میشود.

|

نظرات کاربران