در حال بارگذاری ...

نماهنگ دلتنگ تو هستم که توسط طه حسنی به دو زبان عربی و انگلیسی بطور اختصاصی برای کاروان الی بیت المقدس خوانده شده است، منتشر شد.

نماهنگ ترانه «دل تنگ تو هستم» با بنر انگلیسی «I miss you» که توسط «طه حسنی» خواننده کشورمان به دو زبان عربی و انگلیسی به طور اختصاصی برای کاروان جهانی «الی بیت المقدس» تولید شده است، منتشر شد.

این ترانه با همکاری نوازندگان پرسابقه کشور ترکیه و آهنگ سازی «طوی جان نیازی آتابای» تهیه شده است.

در قسمتی از این ترانه گفته می شود که «عشق نمی تواند محبوس بماند/قلب ممکن نیست به بند کشیده شود/ ما در راهیم/ تسلیم مشو/ما داریم می آئیم/ تسلیم مشو/عشق نمی تواند محبوس بماند...» که حرف دل همه ماست.

این خواننده جوان کشورمان درباره چگونگی شکل گیری این ترانه گفته است: در مورد آخرین اثرم ترانه «I miss you»-دلتنگ تو هستم- باید بگویم که من این ترانه را با تمام وجودم خواندم و چگونگی ساخت این ترانه خیلی عجیب بود.

وی افزوده است: همه مسائل مربوط به آن اعم از شعر و ترانه به صورت معجزه آسایی آماده شد تا در مدت کوتاهی در اختیار کاروان «الی بیت المقدس» قرار بگیرد.

این کلیپ را می توانید از لینک زیر دریافت کنید:

http://www.vidube.com/videos/2449/i-miss-you-video-clip




مطالب مرتبط

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

حامد زمانی با «مکر شیطان» آمد

حامد زمانی با «مکر شیطان» آمد

حامد زمانی، خواننده جوان و خوش آتیه پاپ کشورمان که در کارنامه اش قطعه های «تحریم»، «قلاده های طلا»، «دیروز، امروز، فردا»، «زنان و بیداری اسلامی» و «ماه عسل» دیده می شود این بار در کاری متفاوت با نام «مکر شیطان» به مظلومیت های امت اسلام پرداخته است.

|

نظرات کاربران