در حال بارگذاری ...

مسئول کاروان الی بیت المقدس گفت: رژیم صهیونیستی کاملا کوچک شده است و از نظر سیاسی هر روز منزوی تر می شود.

فیروز میتی بوروالا در همایش کاروان الی بیت المقدس که در مدرسه امام خمینی (ره) قم برگزار شد اظهار کرد: اکنون قدس فرزندان خود را برای آزادی از چنگال صهیونیست غاصب بیدار کرده است.

وی ادامه داد: قدس ما را وا می دارد که در گذشته و تاریخ خود تفکر کرده و مسلمانان و مسیحیان و یهودیان وادار به انجام چنین حرکت های مردمی و خودجوش برای آزادی قدس شوند.

مسئول کاروان الی بیت المقدس گفت: تاریخ قدس، کلیساها و زادگاه مسیح (ع) و حتی عبادتگاه های یهودیان را تحریک خواهد کرد تا برای آزادی قدس شریف به پا خیزند.

وی با اشاره به هدف والای کاروان آسیایی الی بیت المقدس در آزادی قدس افزود: قدس زنده کننده معنویت، روحانیت و منشأ الهی برای درک حقیقت است.

میتی بوربالا با طرح این سئوال که آیا حرکت این کاروان دعوایی بر سر مساجد است افزود: در شهر قدس با محوریت مسجدالاقصی، 65 کلیسا، 25 مسجد و 19 کلیسای یهودی وجود دارد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، خدا انسان هایی را آفریده که در قدس زندگی می کنند و به خاطر پایمال شدن خون آنها این حرکت را انجام می دهیم.

مسئول کاروان الی بیت المقدس گفت: قدس 6 هزار سال پیش مرکز آرامش و صلح و بدون ترور و کشتار بوده است و برای همین فرزندان قدس چه معتقدان و چه کسانی که اعتقادی به دین ندارند برای آزادی این شهر قیام کردند.

وی افزود: شهرک های صهیونیستی در حال گسترش است و دیوار حائل قدس را از کرانه باختری جدا کرده است.

بوربالا بیان کرد: شارون، نتانیاهو، اوباما و سران فعلی اسرائیل، قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی دانسته و گروه های سیاسی در رژیم اشغالگر اختلاف نظری در قرار دادن قدس به عنوان پایتخت ندارند.

وی با اشاره به حفاری های زیر مسجدالاقصی توسط رژیم غاصب صهیونیست گفت: افراطیون صهیونیست تاکید کرده اند که می خواهند وارد مسجدالاقصی شده و آنجا را عبادتگاه خود قرار دهند.

مسئول کاروان الی بیت المقدس فلسطین را مهم ترین مسئله حقوق بشر در عصر معاصر دانست و گفت: رژیم صهیونیستی روزبه روز کوچک تر و از نظر سیاسی منزوی تر می شود.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای عربی خاطر نشان کرد: بیداری کشورهای عربی حرکتی بر ضد نئولیبرال حاکم و قدرت های مورد حمایت کشورهای غربی بود.

بوربالا ادامه داد: ما اکنون شاهد شکست نظام سرمایه داری و جنبش وال استریت و بیداری اسلامی بودیم.

وی با بیان اینکه آزادی قدس دور نیست گفت: جهان به نفع فلسطین در حال تغییر است و آمریکا به طور قطع در حال ضعف است.

مسئول کاروان الی بیت المقدس با تاکید بر حرکت غیر نظامی و خودجوش این کاروان یادآور شد: ما هیچ سلاحی نداریم و شعارها و پلاکاردها تنها سلاح ماست و ما خود را آماده شهادت کرده ایم.

وی با اشاره به ترس رژیم صهیونیستی از حرکت این کاروان گفت: مسئله فلسطین و قدس به مهم ترین مسئله کنونی کشورها و ملت ها تبدیل شده است.

بور بالا مسلمانان را به وحدت با یکدیگر فرا خواند و افزود: باید با مسیحیان و یهودیان متحد شده و صف آنها را از صف صهیونیست ها جدا کنیم.

وی با اشاره به تشکیل شورای بیت المقدس در ژانویه 2012 گفت: این شورا بعد از تغییرات جهان عرب به خاطر تغییر وضعیت مردم غزه ایجاد شد و الان به محوریت فلسطین توجه می شود.

مسئول کاروان الی بیت المقدس با اشاره به الگوگیری حرکت های مردمی از رهبران جهان تصریح کرد: وقتی سازمان ملل نتوانست به حصر غزه پایان دهد، کشتی های مرمره و آزادیخواهان جهان به پا خاستند تا قدس را نجات دهند.

وی با بیان اینکه فلسطین در طول 9 دهه در خط مقدم مبارزه با امپریالیسم است گفت: تلاش برای آزادی فلسطین و مسجدالاقصی تلاش برای کل جهان است و جهان آزاد نمی شود مگر اینکه فلسطین آزاد شود.




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دائما اشتباهات موجود در نظام عراق و سوریه و... به پای ایران نوشته می شود به این اعتبار که ایران یک قدرت منطقه ای است و طبعا باید بتواند جلوی آنها را بگیرد! مثلا می گویند مالکی چرا فلان کار را کرد؟ یا چرا این مساله در سوریه اصلاح نشده است یا چرا فلان حادثه در یمن رخ داد و قس علیهذا

|

نظرات کاربران