در حال بارگذاری ...

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست از تقلای سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی برای مقابله با کاروان «الی بیت المقدس» خبر داد.

روزنامه اسرائیلی جروزالم پست روز گذشته، در مطلبی مرتبط با غزه، ضمن اشاره به پرتاب موشک به مناطق اشغالی، توسط گروه های مقاومت با موشک هایی که مدعی شده موشک های مدل فجر 5 ایران است به فعالیت های دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی برای مقابله با آنها اشاره کرده است.

این گزارش در ادامه، به دیگر مساله مهم حال حاضر دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی اشاره کرده و آن را کاروان جهانی «الی بیت المقدس» دانسته است که قرار است روز سی ام مارس در کشورهای اطراف فلسطین اشغالی و همچنین داخل اراضی فلسطین برگزار شود.

در این متن به گزارش های دو مرکز امنیتی رژیم صهیونیستی که اخیرا منتشر شده و در آنها مدعی شده که ایران به طور جدی این طرح را حمایت می کند نیز اشاره شده است!

در پایان نیز تاکید شده که سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرده برای مقابله با این حرکت آماده شده است!

بنا بر این گزارش، صهیونیست ها تاکنون ده ها گزارش و مطلب درباره کاروان جهانی «الی بیت المقدس» منتشر کرده اند و حتی سایت اختصاصی (gm2j.co) که شبیه سایت اصلی کاروان (gm2j.com) است را برای رصد لحظه به لحظه همه منابع اطلاع رسانی کاروان از جمله، سایت ها، اکانت های فیس بوک و حتی اکانت های تویتر می باشد اختصاص داده اند.

در گزارش های صهیونیست ها، کاروان جهانی «الی بیت المقدس» خطری بزرگ برای امنیت ملی اسرائیل قلمداد و اعلام شده است که ضمن رصد لحظه به لحظه آن، در حال آمادگی نظامی و امنیتی برای مقابله با آن هستند.




مطالب مرتبط

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد
افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد

در شب بیست و دوم ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس،افطاری «وحدت و مقاومت» با شعار «القدس، القضیه الاولی» و به همت اتحادیه بین المللی امت واحده در صحن مسجد الاقصی برگزار شد.

|

با شعار «القدس القضیه الاولی» برگزار می شود:

افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعه و سنی در شهرها و کشورهای مختلف
با شعار «القدس القضیه الاولی» برگزار می شود:

افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعه و سنی در شهرها و کشورهای مختلف

سلسله افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعیان و اهل سنت در شهرهای مختلف ایران و شهرهای دیگری از جمله غزه، کویته، کراچی، اسلام آباد، تونس و ... برگزار خواهد شد.

|

نظرات کاربران