در حال بارگذاری ...

آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای شاخه آسیایی کاروان الی بیت المقدس اظهار داشت: هماهنگی میان بیش از 80 کشور برای تشکیل کاروان الی بیت المقدس کاری بسیار ارزشمند است.

یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: تشکیل کاروان الی بیت المقدس موجب گردهم آمدن همه مسلمانان زیر پرچم واحد اسلام می شود.

وی افزود: این اقدام انسانی صرف نظر از دین و آیین افراد صورت گرفته و برای تمام افراد بشر به ویژه مسلمانان دارای اهمیت بسزایی است و همه آنها را زیر پرچم اسلام گردهم می آورد ضمن اینکه پیروان دیگر ادیان نیز در جنبه های انسانی با آنها مشترک هستند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) گفت: آن امام بزرگوار می فرماید «سزاوار است که مسلمانان با یکدیگر متحد شده و برای حفظ این وحدت تلاش کنند ضمن اینکه باید به افزایش روحیه محبت میان افراد بشر به خصوص انسانهای نیازمند به کمک اقدام کرد».

وی عنوان کرد: امروز ملت مظلوم فلسطین بدون امکانات خاصی در مقابل دشمن سراپا مسلح ایستادگی می کنند، بنابر این همه مسلمانان باید با تأسی به ائمه معصوم(ع) و آیات قرآن، به کمک آنها بشتابند.

علوی گرگانی با بیان اینکه در زمان صدر اسلام نیز پیامبر اکرم(ص) معاهده ای میان انصار و مجاهدین برقرار فرمود، عنوان کرد: امید است که کاروان الی بیت المقدس در همه کشورهایی که وارد آنها می شوند مردم آن مناطق را به همکاری دعوت کنند تا به یاری همگان، شاهد سقوط دشمن از جایگاه کنونی باشیم.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر تلاش در راستای نجات همه مسلمانان از چنگال رژیم صهیونیستی تصریح کرد: باید از خداوند بخواهیم که دست ظالمان را از سر تمام مظلومان جهان کوتاه ساخته و مسلمانان شاهد پیروزی خود بر ستمگران باشند.




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

نظرات کاربران