در حال بارگذاری ...

کاروان الی بیت المقدس ظهر امروز وارد قم می شود و مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

کاروان "الی بیت المقدس" که قرار بود ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز وارد قم شود، به دلایلی با تاخیر و در ساعت 13 و 30 دقیقه وارد عوارضی جاده قم- کاشان خواهد شد و در ساعت 14 مورد استقبال مردم قم قرار می گیرد.

سپس اعضای این کاروان به حرم حضرت معصومه (س) مشرف شده و پس از زیارت و اقامه نماز در حرم حضرت معصومه(س) در ساعت16 به سالن قدس مدرسه امام خمینی(ره) واقع در میدان جهاد رفته و در همایش کاروان الی بیت المقدس شرکت می کنند.

آیت الله کعبی و نماینده آسیایی کاروان الی بیت المقدس در این مراسم به ایراد سخنرانی می پردازد.

شاخه آسیایی کاروان الی بیت المقدس که متشکل از فعالین کشورهای اندونزی، مالزی، هندوستان، پاکستان، نپال، سریلانکا، افغانستان، ایران، آذربایجان، ترکیه، عراق و بحرین و …است با هدف احقاق حق آوارگان فلسطینی مبنی بر بازگشت به وطن، توقف یهودی سازی بیت المقدس، برقراری صلح در منطقه و نابودی اسرائیل، مشارکت بدنه های مردمی از ادیان، ملل و فرهنگ های مختلف بر سر مسئله فلسطین و قدس و... از روز 19 اسفندماه سال جاری حرکت خود را از دهلی نو آغاز کرده و سپس این کاروان به پاکستان عزیمت کرده که مورد استقبال رهبران شیعی و سنی مذهب پاکستانی قرار گرفتند.

این کاروان قرار است بعد از قم به دیگر نقاط کشور عزیمت کند و پس از سه روز از مرزهای جمهوری اسلامی ایران وارد ترکیه خواهند شد.

همچنین از صبح دیروز نمایشگاه «الی بیت المقدس» در صحن جوادالائمه حرم مطهر حضرت معصومه«س» آغاز به کار کرده است.

در این نمایشگاه محصولات فرهنگی شامل کتاب، عکس و نرم افزار با موضوع فلسطین و قدس عرضه خواهد شد و بروشورهایی مرتبط با قدس و کاروان عرضه خواهد شد و نمایشگاه پوسترهای گرافیکی تولید شده ویژه کاروان در این نمایشگاه رونمایی خواهند شد.

قرار است نمایندگانی از 100 کشور دنیا و از ادیان و مذاهب گوناگون در سه شاخه اروپایی، آفریقایی و آسیایی که وجه مشترک همگی ایشان ضدصهیونیستی بودن آنهاست در کاروانی با نام «کاروان جهانی به سوی قدس» تظاهراتی در مرزهای فلسطین به پا کنند.

اعضای کاروان ها در 30 مارس 2012 مطابق با 10 فروردین از سه مسیر زمینی و یک مسیر هوایی از نقاط مختلف جهان وارد اردن شده و به همراه آوارگان فلسطینی به صورت پیاده به سوی مرز شرقی کرانه باختری تظاهرات عظیمی برپا می کنند.

گفتنی است بیش از هزار و 200 نفر از چهار قاره آمریکا، آفریقا، اروپا و آسیا در این کاروان حضور دارند و اعضای کاروان آزادی الی بیت المقدس از 80 کشور دنیا هستند.




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

نظرات کاربران