در حال بارگذاری ...

گوان دارسونو فعال اجتماعی از اندونزی در کاروان جهانی الی بیت المقدس گفت: ندای قلبی و باطنی مرا برای ملحق شدن به کاروان جهانی الی بیت المقدس فرا خواند.

گوان دارسونو در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: من به این خاطر در این کاروان حضور دارم زیرا معتقدم به عنوان فردی مسلمان باید در این حرکت تاثیرگذار باشم.

وی افزود: این مشارکت ها و همراهی ها موجب می شود تا یکپارچگی و وحدت امت مسلمان بیشتر شود.

این فعال اندونزی بیان کرد: مطمئناً بیت المقدس به عنوان یک مرکز مقدس تنها برای فلسطینی ها و حتی مسلمانان نیست بلکه به همه مذاهب و مردم جهان تعلق دارد.

دارسونو ادامه داد: انگیزه من از همراهی در این سفر ندای قلبی و باطنی ام بود که باید این کاروان منادی آزادی را حمایت کنم.

وی تصریح کرد: فلسطین مرا صدا می زند و نمی توانم ساکت باشم و بپا خاسته ام تا بگویم ای مردم مظلوم فلسطین و غزه، شما تنها نیستید.

فادن از کشور فلسطین نیز گفت: عضو مجمع عمومی دانشجویان فلسطینی در پاکستان هستم و خانواده و فامیل من در مرزهای لبنان و سوریه و اردن زندگی می کنند.

وی افزود: در واقع دلیل پیوستن به این کاروان نیازی نیست که فقط فلسطینی باشید بلکه با هر دین و مسلکی و از هر کشور و عقیده ای می توانید مسئله مظلومیت فلسطین را درک کنید.

این دانشجوی فلسطینی گفت: مسئله اشغال فلسطین برای همه ادیان غیر قابل تحمل و قابل درک است و از آنجایی که خانواده ام خارج از فلسطین (پدر بزرگ و مادر بزرگم) مبارزه علیه اشغال فلسطین را آغاز کرده اند من نیز به عنوان نوه آنها این راه را ادامه خواهم داد.

نصرت از اندونزی نیز اظهار داشت: به عنوان یک زن پیوستن من به جمع این کاروان که منادی آزادی فلسطین است بسیار افتخارآمیز است.

وی بیان داشت: به عنوان یک زن این مسئولیت را بر روی شانه هایم احساس کردم که نباید ساکت بنشینم بلکه باید یک حرکت تاثیرگذاری از خود انجام دهم زیرا این پیام خداوند است که زنان باید قوی و تاثیرگذار باشند.

نصرت گفت: زمانی که این اقدام را آغاز کرده ایم، صهیونیست ها در حال فعالیت هستند لذا ما هم باید فعال باشیم و در این راستا مفید واقع شویم زیرا این یک وظیفه انسانی و دینی است.

 




مطالب مرتبط

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

تحلیل و بررسی کاروان الی بیت‎المقدس در میزگردی با حضور حسین رویوران، فروز رجایی‎فر و سیدسلیم غفوری

فلسطین؛ أرض‎المسلمین (قسمت اول)
تحلیل و بررسی کاروان الی بیت‎المقدس در میزگردی با حضور حسین رویوران، فروز رجایی‎فر و سیدسلیم غفوری

فلسطین؛ أرض‎المسلمین (قسمت اول)

. در سال 2006 اتفاق مهم‎تری افتاد و آن اعتماد عمومی به گروه‎‎های مقاومت اسلامی بود. انتخابات 2006 منتهی به 61 درصد رأی به «حماس» و 39 درصد بقیه گروه‎‎های فلسطینی از جمله «فتح» شد. این واقعیت نشان داد که گروه‎‎های اسلامی، هم در صحنه عمل رژیم صهیونیستی را وادار به عقب‎نشینی از غزه ...

|

کاروان الی بیت‎المقدس و نقش حرکتهای مردمی در حمایت از مردم فلسطین در گفتگو با شیخ الإسلام؛

حضور مردم در صحنه با انگیزه الهی!
کاروان الی بیت‎المقدس و نقش حرکتهای مردمی در حمایت از مردم فلسطین در گفتگو با شیخ الإسلام؛

حضور مردم در صحنه با انگیزه الهی!

حسین شیخ الاسلام، دبیر ستاد عالی کاروان:جنس این حرکتها را حضرت امام ابداع کردند و حالا که 33 سال از آن زمان میگذرد، همان روش در سایر کشورهای اسلامی که تحت ستم بودند علیه دیکتاتورها استفاده میشود.

|

نظرات کاربران