در حال بارگذاری ...

لطیف صادقی، فرماندار زاهدان در مراسم استقبال از کاروان الی بیت المقدس گفت: همراهی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از طریق کاروان جهانی الی بیت المقدس، افتخاری برای ایران و ملت ان است.

 لطیف صادقی ظهر امروز در مراسم استقبال از کاروان جهانی الی بیت المقدس در میدان خاتم الانبیای زاهدان اظهار داشت: این یک روز تاریخی است و امروز برای ایجاد انگیزه و فعال کردن مردم دنیا همراهی با این کاروان منادی آزادی بسیار تاثیر گذار خواهد بود که ندای انسان های مظلوم به گوش جهانیان برسد.

وی افزود: آرمان های متعالی نجات فلسطین نشأت گرفته از تفکر امام (ره) بود که با آگاهی و دور اندیشی در این مسئله حساسیت ویژه ای نشان دادند.

فرماندار زاهدان بیان داشت: علاوه بر ملت شریف ایران، سایر فعالان سیاسی و اجتماعی دنیا در زمینه فعالیت این آرمان پیشقدم شدند و امروز ما شاهد اینچنین کاروان هایی که برای آزادی کشور فلسطین ندای وحدت و لبیک سر می دهند هستیم.

صادقی اضافه کرد: از کشورهای هندوستان، پاکستان، اندونزی، فلسطین، فیلپین، مالزی، در این کاروان حضور دارند و به سمت غزه در حرکت هستند.

وی تصریح کرد: این افتخاری برای استان ماست که همراه و مشوق کسانی هستیم که افتخار آمیز در جهان برای نجات فلسطین مظلوم در مقابل اسرائیل غاصب قدم بر می دارند و به دنبال آرمان تعریف شده امام راحل به اهداف دور دست امام نزدیک تر می شویم.

فرماندار زاهدان یادآور شد: ما در زمینه حمایت از این قبیل گروه ها از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

صادقی بیان داشت: مقام معظم رهبری کلیت موضوع را در آخرین نماز جمعه ای که برگزار شد روشن کرد و شفاف فرمودند: "که ما حامی تمام کسانی هستیم که در بحث مبارزه با فلسطین قدم بر می دارند و افتخار کرده و از آنها با آغوش باز استقبال می کنیم.

وی گفت: دنیای کنونی که دنیای فعالیت رسانه هاست می تواند در تضعیف دشمنان بسیار تاثیرگذار باشد و فقط ایران در این مبارزه تنها نیست همان طور که می بینیم سایر کشورها در موج بیداری اسلامی در این حرکت تاثیر گذار سهیم هستند.

فرماندار زاهدان ادامه داد: داستان غم انگیز تصرف خاک فلسطین و بیت المقدس همیشه در تفکرها و قلبها و اذهان مردم پاک جاودانه می ماند.

صادقی افزود: امروز روز تاریخی است که ما میزبان حرکت این کاروان منادی آزادی می باشیم و انسان های آزاده ای را که با اسرائیل در مقابله هستند، پذیرا هستیم.

وی عنوان کرد: همان طوری که دیدید کشور مصر برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در جنبش بیداری به این هدف شکل گرفت و خاصه گفته مردم مصر حمایت از مردم فلسطین و آزادی آنها بود.

فرماندار زاهدان اضافه کرد: امیدواریم این حرکت ها همیشه مستمر و پویا ادامه یابد.




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

دلیلی دیگر براثبات طائفی نبودن دول عربی !

اخیرا اتفاقی در سطح دول عربی رخ داد که بار دیگر ثابت کرد که سران کشورهای عرب اساسا رویکرد متعصبانه مذهبی یا قومی ندارند! چند سال قبل در ایام جنگ 22 روزه و پس از آن جنگ 8 روزه و 51 روزه غزه مظلوم که دولتهای عربی در مقابل کشتار بیرحمانه مردم

|

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دفع دو شبهه رایج عربی درباره ایران

دائما اشتباهات موجود در نظام عراق و سوریه و... به پای ایران نوشته می شود به این اعتبار که ایران یک قدرت منطقه ای است و طبعا باید بتواند جلوی آنها را بگیرد! مثلا می گویند مالکی چرا فلان کار را کرد؟ یا چرا این مساله در سوریه اصلاح نشده است یا چرا فلان حادثه در یمن رخ داد و قس علیهذا

|

نظرات کاربران