در حال بارگذاری ...

روزنامه اسرائیلی جزورالم پست در گزارشی که به تهدیدهای امنیتی اخیر برای رژیم صهیونیستی پرداخته، کاروان جهانی الی بیت المقدس و حضور مردم در مرزهای فلسطین اشغالی را جزو این خطرات برشمرده است.

روزنامه اسرائیلی جروزالم پست روز گذشته، در مطلبی مرتبط با غزه، ضمن اشاره به پرتاب موشک به مناطق اشغالی، توسط گروههای مقاومت با موشکهایی که مدعی شده موشکهای مدل فجر – 5 ایران می باشند، به فعالیت های دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی برای مقابله با آنها اشاره کرده است.

این گزارش در ادامه، به دیگر مساله مهم حال حاضر دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی اشاره کرده و آن را کاروان جهانی الی بیت المقدس دانسته است که قرار است روز سی ام مارس در کشورهای اطراف فلسطین اشغالی و همچنین داخل اراضی فلسطین برگزار شود. در این متن به گزارش های دو مرکز امنیتی رژیم صهیونیستی که اخیرا منتشر شده و مدعی شده است که ایران به طور جدی این طرح را حمایت می کند نیز اشاره شده است! در پایان نیز تاکید شده که سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرده برای مقابله با این حرکت آماده شده است!
 
گفتنی است صهیونیست ها تا کنون دهها گزارش و مطلب درباره کاروان جهانی الی بیت المقدس منتشر کرده اند و حتی سایت اختصاصی (gm2j.co) را که شبیه سایت اصلی کاروان (gm2j.com) می باشد را برای رصد لحظه به لحظه همه منابع اطلاع رسانی کاروان از جمله، سایتها، اکانت های فیس بوک و حتی اکانت های تویتر می باشد اختصاص داده اند.
شایان ذکر است که در گزارشات صهیونیست ها، آنان، کاروان جهانی الی بیت المقدس را خطری بزرگ برای امنیت ملی رژیم صهیونیستی دانسته اند و اعلام کرده اند که ضمن رصد لحظه به لحظه آن، در حال آمادگی نظامی و امنیتی برای مقابله با آن هستند.

لینک مطلب: http://www.jpost.com/Defense/Article.aspx?id=261871




مطالب مرتبط

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

امروز، جشن پیروزی مردم و مقاومت غزه در تهران

امروز، جشن پیروزی مردم و مقاومت غزه در تهران

به مناسبت پیروزی مردم و مقاومت فلسطینی در جبهه نظامی و سیاسی بر دشمن صهیونیستی، امروز چهارشنبه ساعت 18 کارناوال موتوری و جشن پیروزی در چهارراه ولیعصر برگزار خواهد شد.

|

به همت دانشجویان و فعالان جهان اسلام

آغاز به کار کمپین کمک به آوارگان جنگ زده سوری
به همت دانشجویان و فعالان جهان اسلام

آغاز به کار کمپین کمک به آوارگان جنگ زده سوری

در پی سرمای شدید و خانمان سوز منطقه غرب آسیا و مشکلاتی که به همین دلیل برای مردم مظلوم و جنگ زده سوریه پدید آمده است، گروهی از دانشجویان و فعالان جهان اسلام در حرکتی خیرخواهانه اقدام به راه اندازی کمپین جمع آوری کمک برای مردم مظلوم سوریه نموده اند.

|

نظرات کاربران