در حال بارگذاری ...

رضا مهدوی، مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گفت:کاروان جهانی «الی بیت المقدس» فرصتی خوبی است که هنرمندان ایرانی به همراه هنرمندان مسلمان از مسئله فلسطین حمایت کنند.

«رضا مهدوی» مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص کاروان جهانی «الی بیت المقدس» اظهار داشت: با هماهنگی که با دفتر موسیقی حوزه هنری جهت همکاری با کاروان جهانی «الی بیت المقدس» به عمل آمد موفق شدیم با همراهی هنرمندان موسیقی کشورمان به این حرکت جهانی بپیوندیم.
 

وی با اشاره به حضور خودش در کاروان «الی بین المقدس» افزود: کاروان جهانی «الی بیت المقدس» فرصتی خوبی است که هنرمندان ایرانی به همراه هنرمندان مسلمانی چون سامی یوسف و کیت استیونز از مسئله فلسطین حمایت کنند که بخشی از هنرمندان ما در این بخش فعال هستند.

مهدوی گفت: امیدوارم  هنرمندان کشورمان با حضور در مراسم نمادین «الی بیت المقدس» بتوانند دیگر آثار شاخص و فاخری تولید کنند.

به گزارش فارس، همزمان با برگزاری کاروان جهانی «الی بیت المقدس»، ترانه «مسجد الاقصی» با صدای خواننده جوان و هنرمند ایرانی، «طه حسنی» به دو زبان عربی و انگلیسی تولید شد.

این ترانه «مسجدالأقصی» که به طور اختصاصی برای کاروان جهانی «الی بیت المقدس» تولید شده است، اثری فاخر و ارزشمند از این خواننده جوان کشورمان محسوب می شود که به زودی منتشر خواهد شد.




مطالب مرتبط

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد
افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد

در شب بیست و دوم ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس،افطاری «وحدت و مقاومت» با شعار «القدس، القضیه الاولی» و به همت اتحادیه بین المللی امت واحده در صحن مسجد الاقصی برگزار شد.

|

موج حمایت فرهیختگان کشور از کاروان های «سرزمین برادری»

محسن مؤمنی: باید قدردان وحدت موجود در کشور باشیم
موج حمایت فرهیختگان کشور از کاروان های «سرزمین برادری»/

محسن مؤمنی: باید قدردان وحدت موجود در کشور باشیم

محسن مؤمنی، رئیس حوزه هنری ضمن اعلام حمایت از کاروان سرزمین برادری گفت: ایران از لحاظ تنوع اقوام کم نظیر است و معمولاً بهترین رمان ها و بهترین داستان ها و بهترین فیلم ها در حوزه هایی به وجود آمده است که دارای تنوع فرهنگی و اقلیمی بوده است.

|

نظرات کاربران