در حال بارگذاری ...

دبیرکل جبهه اسلامی مسیحی دفاع از قدس با اشاره به حرکت کاروان جهانی «الی بیت المقدس» گفت: این نشان می دهد که مسجد الاقصی در وجدان ملت ها جاودان است.

به گزارش «فلسطین آنلاین»، حسن خاطر، دبیرکل جبهه اسلامی مسیحی دفاع از قدس و مقدسات، کاروان جهانی «الی بیت المقدس» را حرکتی مهم برای تقویت روابط بین المللی درباره مسجد الاقصی ارزیابی کرد و گفت: دلیل این امر آن است که شخصیت های بین المللی و منطقه ای در آن حضور دارند.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات صورت گرفته برای انجام راهپیمایی بزرگ جهانی 30 مارس در بالاترین سطح بوده است، افزود: این نشان می دهد که مسجد الاقصی در وجدان ملت ها جاودان است.

خاطر تاکید کرد: این حرکت بین المللی از همه جهان در حال انجام است تا به عالم این پیام را برساند که مسجد الاقصی در چشم فرزندانش جایگاه والایی دارد و آنچه که صهیونیست ها مطرح می کنند که مسجد الاقصی از جهان دور افتاده سخنی باطل و بی اساس است.

وی با اشاره به آغاز حرکت بین المللی به سمت قدس برای راهپیمایی جهانی 30 مارس، افزود: مسجد الاقصی نیازمند اقدامات بیشتر در همه عرصه ها و حمایت های مالی، معنوی و سیاسی و همچنین جنبش های مردمی مستمر برای توقف جنایت های رژیم صهیونیستی است.

دبیرکل جبهه اسلامی مسیحی دفاع از قدس با اشاره به اهمیت کاروان «الی بیت المقدس» برای بازگردند قدس به اولویت اول پس از سال ها، تصریح کرد: زمانی که کاروان برای خود اعلام کرده است زمانه ای است که مسجد الاقصی و قدس تحت یهودی سازی و آواره سازی ساکنان فلسطینی آن است لذا حضور و مشارکت در آن ضروری است.

وی افزود: اگر این راهپیمایی می توانست وارد اراضی اشغالی شود می توانست به جنایات صهیونیست ها در حق بیت المقدس و مقدسات اسلامی و مسیحی آن پایان دهد.




مطالب مرتبط

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد
افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد

در شب بیست و دوم ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس،افطاری «وحدت و مقاومت» با شعار «القدس، القضیه الاولی» و به همت اتحادیه بین المللی امت واحده در صحن مسجد الاقصی برگزار شد.

|

با شعار «القدس القضیه الاولی» برگزار می شود:

افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعه و سنی در شهرها و کشورهای مختلف
با شعار «القدس القضیه الاولی» برگزار می شود:

افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعه و سنی در شهرها و کشورهای مختلف

سلسله افطاری های «وحدت و مقاومت» با حضور شیعیان و اهل سنت در شهرهای مختلف ایران و شهرهای دیگری از جمله غزه، کویته، کراچی، اسلام آباد، تونس و ... برگزار خواهد شد.

|

نظرات کاربران