در حال بارگذاری ...

یکی از رهبران مجلس وحدت مسلمین پاکستان با تمجید از حرکت شجاعانه اعضای کاروان الی بیت المقدس، تأکید کرد که طنین این اقدام آزادیخواهان جهان، کاخ زورگویان را به لرزه درخواهد آورد.

"علامه ابوذر مهدوی" از رهبران "مجلس وحدت مسلمین" پاکستان در لاهور، با تحسین حرکت اعضای کاروان الی بیت المقدس گفت: اعضای این کاروان بدون در نظر گرفتن خطرات جانی و مالی که آنها را تهدید می کند قدم در این راه گذاشته اند بنابراین هر چقدر از این حرکت تمجید کنیم حق مطلب را ادا نکرده ایم.

وی افزود: فریاد اعضای کاروان الی بیت المقدس قدرتمندان و زورگویان را به لرزه در خواهد آورد.

علامه مهدوی استقبال گروه های سیاسی و مذهبی پاکستان از کاروان الی بیت المقدس را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این اقدام سبب تقویت حرکت های جهانی برای حمایت از مردم فلسطین خواهد شد.

وی گفت: پاکستانی ها پیرو هر آیینی که باشند برای کمک به مردم فلسطین از هیچ فداکاری دریغ نکرده و از همه حرکت های اسلامی حمایت می کنند.




مطالب مرتبط

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

نظرات کاربران