در حال بارگذاری ...

رئیس بخش آثار مسجد الاقصی با بیان اینکه اقداماتی که اعراب نسبت به مسجد الاقصی انجام داده اند شرم آور است، گفت: حرکت کاروان «الی بیت المقدس» موجب شکستن محاصره اسرائیل بر این شهر می شود.

 به گزارش پایگاه «فلسطین آنلاین»، ناجح بکیرات، رئیس بخش آثار مسجد الاقصی، آغاز حرکت کاروان جهانی «الی بیت المقدس» به سمت مسجد الاقصی را کاملا به مصلحت فلسطین و بیت المقدس دانست و گفت: این حرکت موجب شکستن محاصره اسرائیل بر این شهر خواهد شد.

وی افزود: مسجد الاقصی نیازمند آزادی از اقدامات ظالمانه اشغالگران است و اقداماتی که تاکنون اعراب نسبت به این مسجد انجام داده اند شرم آور است و به مانند اقدامات اشغالگران است.

این مسئول مسجد الاقصی ابراز امیدواری کرد: چالش هایی که این کاروان برای رژیم صهیونیستی ایجاد می کند تاثیرات خود را در سال های آینده بر مسجد الاقصی و همچنین موجودیت اسرائیل داشته باشد.

وی همچنین بر ارتباط منظم بین برگزار کنندگان این کاروان و اهالی قدس شریف و آشنایی آنان از آنچه بر مقدسیین می گذرد تاکید کرد و گفت: این کاروان جهان اسلام و عرب را بر استمرار اینگونه فعالیت ها برای توقف یهودی سازی قدس تشویق خواهد کرد و ما به راهپیمایی های روزانه و مستمر نیازمندیم و باید جبهه متعددی علیه دشمن باز کنیم.

ناجح بکیرات با اشاره به ادامه اقدامات صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی و بیت المقدس و اهالی آن، گفت: اخراج مقدسیین و تخریب خانه های آنان روزانه ادامه دارد و سال گذشته 140 هزار فلسطینی از بیت المقدس به آن سوی دیوار حائل نژادپرستی اخراج شده ند.

وی با بیان اینکه 40 درصد بیت المقدس از لحاظ معماری و مسایل دیگر یهودی سازی شده است، گفت: کاروان جهانی الی بیت المقدس باید به مرزهای فلسطین اشغالی برسد و حضور هرچه بیشتر آنها بر سیاست دولت ها و تغییر آنها به سمت صحیح می تواند تاثیر خواهد داشت.




مطالب مرتبط

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد
افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد

در شب بیست و دوم ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس،افطاری «وحدت و مقاومت» با شعار «القدس، القضیه الاولی» و به همت اتحادیه بین المللی امت واحده در صحن مسجد الاقصی برگزار شد.

|

نظرات کاربران