در حال بارگذاری ...

ابوطالب مظفری شاعر و منتقد افغانستانی گفت: کاروان «الی بیت المقدس» اقدامی است که وحدت اسلامی را نشان می دهد و در زمانی که هماهنگی بین جبهه استکبار به وجود آمده تا بر دنیای اسلام سخت بگیرند، اهمیتش چند برابر می شود.

 سیدابوطالب مظفری شاعر و نویسنده افغانستانی درباره حمایتش از کاروان جهانی «الی بیت المقدس» گفت: مساله فلسطین این روزها خیلی مهم است و بنابراین چنین همایش ها و نمایش هایی از سوی مسلمانان ضروری به نظر می رسد.

وی درباره اهمیت و ضرورت همراهی فرهیختگان با این کاروان اظهار داشت: این همایشی است که به نوعی وحدت اسلامی را نشان می دهد و در زمانی که هماهنگی بین جبهه استکبار به وجود آمده تا بر دنیای اسلام سخت بگیرند، اهمیتش چند برابر می شود.

مظفری در همراهی اش با کاروان آسیایی «الی بیت المقدس» نیز گفت: در این کاروان حاضر خواهم شد اما برنامه هنوز قطعی نشده و باید دید مقدماتش فراهم می شود یا نه.

وی درباره برنامه این کاروان افزود: دقیق در جریان جزئیات برنامه نیستم و تنها می دانم چند گروه هستند که گروه آسایی یکی ار این گروه ها است و 25 اسفند وارد ایران می شود.




مطالب مرتبط

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

دو دستور کار همیشگی؛ وحدت و فلسطین
نکاتی از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب

دو دستور کار همیشگی؛ وحدت و فلسطین
نکاتی از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب

حج، مظهر حضور عظمت امّت اسلامی است، حج مظهر وحدت است، حج مظهر یکپارچگی است؛ حج مظهر قدرت امّت اسلامی است. بزرگ‌ترین اجتماع امّت در هر سال، بی‌وقفه، با اوضاع و احوالِ مشخّص، در یک نقطه‌ی معیّن انجام میگیرد؛ یعنی امّت اسلامی به‌ و‌سیله‌ی حج، عرضِ‌اندام میکند؛ خود را نشان ...

|

ده نکته درباره وحدت و افراطیون

ده نکته درباره وحدت و افراطیون

برخی تلاش می کنند تا با سیاسی کردن مساله وحدت، آنرا به ضرورتی مقطعی تقلیل داده و صرفا در مقابل دشمن مشترک معنا کنند، حال آنکه وحدت مد نظر دین برای ایجاد تمدن اسلامی و حاکمیت ارزشهای اسلامی در جهان است.

|

نامه سرگشاده  به فرمانده ناجا درباره برخورد زننده با اتباع افغانستان

نامه سرگشاده به فرمانده ناجا درباره برخورد زننده با اتباع افغانستان

در پی انتشار فایل ویدیویی در شبکه های اجتماعی و برخی پایگاه های اینترنتی که در آن یکی از ماموران نیروی انتظامی برخورد زننده ای با اتباع افغانستان داشت، جمعی از تشکل های مردمی و دانشجویی ایرانی در نامه ای سرگشاده به فرمانده نیروی انتظامی، نسبت به این اقدام زننده اعتراض کردند.

|

نظرات کاربران