در حال بارگذاری ...

دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده از حرکت کاروان جهانی الی بیت المقدس با هدف تاکید بر پایان اشغال سرزمین فلسطین خبرداد.

سید سلیم غفوری، دبیر کل اتحادیه بین المللی امت واحده در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره با آغاز حرکت کاروان های "الی بیت المقدس" به سوی سرزمین های اشغالی فلسطین اظهار داشت: هر ساله سی مارس مصادف با 11 فروردین شمسی به یاد زمین های مصادره شده فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی به نام یوم الارض نامگذاری شده است.

 

وی گفت: با توجه به فعالیت های گسترده صهیونیست ها در سال های اخیر گروه های آزادی خواه کاروان بیت المقدس را تشکیل داده اند که تمام ادیان مختلف از سرتاسر دنیا خود را به نزدیک ترین نقطه بیت المقدس می رسانند.

 

غفوری ادامه داد: در این حرکت کاروانی گروه های اسلامی مسیحی، یهودی ضد صهیونیست و همچنین گروه های چپ گرایانه به عنوان گروه های عدالت خواه در این جنبش ضد اشغال گری مشارکت دارند.

 

وی با تاکید بر اهداف کاروان الی بیت المقدس افزود: این کاروان حرکتی با تاکید بر پایان اشغال سرزمین بیت المقدس به عنوان شهر تمام ادیان توحیدی، بازگشت آوارگان فلسطینی از سر تاسر جهان و مبارزه با اشغالگری صهیونیست در فلسطین حرکت خود را آغاز کرده است.

 

دبیر امت واحده در ادامه با اشاره به کاروان های حرکتی بیان کرد: به منظور رسیدن به اهداف مورد نظر سه کاروان از تمام دنیا تشکیل شده است که در این راستا کاروان آسیایی با حرکت از اندونزی و با عبور از هند اکنون در پاکستان به سر می برد که در تاریخ 25 اسفندماه وارد ایران شده و با عبور از ترکیه به لبنان حرکت خواهد کرد.

 

وی در ادامه افزود: کاروان اروپایی با ورود به اردن و همچینن کاروان آفریقای شمالی و جنوبی در مصر و مضاف بر آن کاروان استرالیا و همچینن آمریکای شمالی و جنوبی که در این میان جنبش وال استریت از جمله جنبش های ضد اشغال گری و عدالت خواه است با مشارکت خود در این کاروان جهانی خود را جزئی از این حرکت می دانند.

 

غفوری در پایان خاطر نشان کرد: همزمان در روز 11 فروردین گروه های فلسطینی داخل سرزمین فلسطین هم به همراه تمامی کشورها در این روز بزرگ در برنامه گسترده ضد صهیونیستی شرکت خواهند کرد.




مطالب مرتبط

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

نظرات کاربران