در حال بارگذاری ...
در تهران و چند شهر دیگر کشور برگزار میشود:

نمایشگاه پوسترهای گرافیکی با موضوع « قدس و مسجد الاقصی »

نمایشگاه پوسترهای گرافیکی با موضوع «قدس و اقصی» هم زمان با حضور شاخه آسیایی کاروان «الی بیت المقدس» در تهران و چند شهر دیگر برگزار می شود.

 

نمایشگاه پوسترهای گرافیکی که علی داوودی طراحی آن را بر عهده داشته و اتحادیه بین المللی امت واحده آن را تولید کرده است با موضوع «قدس و أقصی» همزمان با ورود شاخه آسیایی کاروان «الی بیت المقدس» در تهران و چند شهر دیگر از جمله زاهدان، شیراز، قم و مشهد دایر می شود.

 

محل برگزاری این نمایشگاه در تهران، دانشگاه تهران و همچنین چهار راه ولی عصر(عج) است و برخی از پوسترهای این نمایشگاه گرافیکی در کنار خبر قابل مشاهده است.

 

به گزارش فارس، قرار است کاروان و راهپیمایی جهانی «الی بیت المقدس»در سه شاخه اروپایی، آفریقایی و آسیایی با عبور از کشورهای مختلف جهان، 30 مارس، «روز زمین» در مرزهای فلسطین اشغالی تجمع کنند.

 

شاخه آسیایی این حرکت به صورت زمینی و با شرکت کنندگانی از مالزی، اندونزی، استرالیا، ژاپن، فیلیپین و …، روز ۱۹ اسفند ماه جاری ازشهر دهلی نو حرکت کرده اند و پس از عبور از پاکستان، 24 اسفندماه وارد ایران خواهند شد میهمان مردم ایران خواهد بود.




مطالب مرتبط

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

جریان شیرازی عمق استراتژیک ایران را نشانه رفته!
دوجریان دور کننده جهان اسلام از انقلاب اسلامی

وجه مشترک بحران سوریه و پس از آن عراق، با جریان شیرازی در این است که هر دو عملا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند. بحران سوریه و عراق بدنه اهل سنت دنیا را از ایران جدا ساخته و جریان شیرازی نیز به دنبال جدا کردن شیعیان جهان از ایران است.

|

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

نظرات کاربران