در حال بارگذاری ...

یک گروه 12 نفره از کاروان آسیایی الی بیت المقدس امروز وارد شهر لاهور پاکستان شد و مورد استقبال نمایندگان «مجلس وحدت مسلمین»، «سازمان دانشجویان امامیه» و «انجمن طلبه اسلام» پاکستان قرار گرفت.

«ویجی بونکار» مسئول این گروه دوازده نفره در ابتدای ورود به شهر لاهور گفت: دنیا باید بداند که اسرائیل یک رژیم غاصب است که فلسطین را به اشغال خود درآورده است.

 
وی هدف از این سفر را کمک به آزادی و استقلال کشور فلسطین عنوان کرد.
به گفته بونکار، این سفر می تواند باعث نزدیکی هر چه بیشتر 2 کشور هند و پاکستان شود.«علامه ابوذر مهدوی» از رهبران مجلس وحدت مسلمین پاکستان نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: ملت پاکستان همراه نهضت مردم فلسطین هستند اما دولت سیاست های متغیری را به خاطر فشار آمریکا در پیش گرفته است.
 
اعضای این کاروان یک روز در لاهور اقامت کرده و فردا به سمت کراچی حرکت خواهند کرد.




مطالب مرتبط

کاروان جهانی الی بیت المقدس

کاروان جهانی الی بیت المقدس

این حرکت جهانی با هدف معطوف سازی توجهات جهانی به مساله آزادسازی قدس شریف و مساله بازگشت آوارگان فلسطینی و همچنین جریان سازی خبری علیه رژیم صهیونیستی و مطرح کردن این رژیم به عنوان اشغالگر و ام الفساد منطقه و ایجاد هویت بین الادیانی و بین المللی حول مساله آزادسازی قدس شریف ...

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

تحقق آرمانها روی آسمانها!

تحقق آرمانها روی آسمانها!

این باور که بدون همراهی همه مسلمین و رفع همه اختلافات سیاسی، نمی توان به آرمانهای مشترک دست پیدا کرد را کسانی که در وسط میدان هستند به خوبی درک می کنند هر چند تلگرام نشینان متوجه آن نباشند.

|

افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد
افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

جمله رهبری در صحن مسجد الاقصی برافراشته شد

در شب بیست و دوم ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس،افطاری «وحدت و مقاومت» با شعار «القدس، القضیه الاولی» و به همت اتحادیه بین المللی امت واحده در صحن مسجد الاقصی برگزار شد.

|

نظرات کاربران