در حال بارگذاری ...

«هیئت مراکشی حمایت از مسائل امت اسلامی» ضمن اعلام همبستگی با کاروان جهانی «الی بیت المقدس» از برگزاری مراسم های متنوع در همراهی با این کاروان در مراکش خبر داد.

در راستای حمایت گروه های مردمی کشورهای جهان از کاروان الی بیت المقدس، «هیئت مراکشی حمایت از مسائل امت اسلامی» از این کاروان حمایت کرد.

این هیئت در بیانیه ای که به این منظور منتشر کرده، آورده است: با توجه به حرکت کاروان جهانی «الی بیت المقدس» از همه قاره های جهان به سمت مرزهای فلسطین اشغالی و نزدیک ترین مکان ممکن به بیت المقدس، و همیچنین برگزاری تظاهرات هایی در نقاط مختلف جهان از همه ملت مراکش برای حضور قوی در این حرکت دعوت می کنیم.

«هیئت مراکشی حمایت از مسائل امت اسلامی» ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس شریف فعالیت های خود در همبستگی با کاروان جهانی «الی بیت المقدس» را اعلام کرده و آورده است: در روز 25 مارس، راهپیمایی در شهر رباط، پایتخت مراکش برگزار می شود.

همچنین اعزام برخی از شهروندان مراکشی به قید قرعه در این کاروان، برگزاری «همایش قدس» و دعوت از مردم برای روزه گرفتن در روز 29 مارس آینده و برگزاری راهپیمایی در همه شهرهای مراکش در 30 مارس از دیگر اقدامات در مراکش برای همبستگی با کاروان «جهانی الی بیت المقدس» اعلام شده است.




مطالب مرتبط

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی

هفتمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه بین المللی امت واحده با عنوان "رویداد ایده پردازی در موضوع روابط بین المللی جوانان ایرانی" با حضور افراد و اساتید مختلف، از 17 تا 19 شهریور ماه دراردوگاه آبعلی برگزار شد.

|

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

ایده هایی برای دفاع واقعی! از قدس

هر اتفاقی می‌افتد خیلی‌ها اولین سؤالشان این است که چه ایده‌ای دارید که اجرا کنیم؟ درباره مسأله اخیر قدس برخی پیشنهاد‌ها مطرح می شود.

|

دو دستور کار همیشگی؛ وحدت و فلسطین
نکاتی از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب

دو دستور کار همیشگی؛ وحدت و فلسطین
نکاتی از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب

حج، مظهر حضور عظمت امّت اسلامی است، حج مظهر وحدت است، حج مظهر یکپارچگی است؛ حج مظهر قدرت امّت اسلامی است. بزرگ‌ترین اجتماع امّت در هر سال، بی‌وقفه، با اوضاع و احوالِ مشخّص، در یک نقطه‌ی معیّن انجام میگیرد؛ یعنی امّت اسلامی به‌ و‌سیله‌ی حج، عرضِ‌اندام میکند؛ خود را نشان ...

|

اگرصدای اسلام بلندشود، دیگر نمی شود به ملت ها ظلم بکنند...

اگرصدای اسلام بلندشود، دیگر نمی شود به ملت ها ظلم بکنند...

اگر صدای اسلام بلند بشود، دیگر نمیشود این‌جور به ملّتها ظلم بکنند؛ صدای اسلام را خاموش میکنند تا بتوانند مسائل مستضعفین عالم را از یادها ببرند، مسئله‌ی فلسطین را به فراموشی بسپرند، غصب یک کشور اسلامی را به فراموشی بسپرند؛ هدفها اینها است. اگر ما به قرآن و به هدایت قرآن تمسّک ...

|

نظرات کاربران